اگر چه اکثر مردم برای یک وعده غذایی سالم به وندی نمی روند، قطعا برخی از اقلام منو که رژیم غذایی دوستانه تر از دیگران وجود دارد. به طور خاص، اگر شما در حال تلاش برای نگه داشتن زبانه ها در مصرف چربی اشباع خود را، این ایده خوبی است برای بررسی دو برابر سفارش وندی خود را.

با در نظر گرفتن آن، نگه داشتن خواندن برای یک آیتم منو وندی شما همیشه باید اجتناب کنید چرا که آن را تا به چربی اشباع بسیار!

این ماسک صورت شیک, امن و در فروش!

Wendy's food

Shutterstock

چیزبرگر سه گانه دیو

دفعه بعد که در وندی هستیم، مطمئن باشید که از چیزبرگر سه گانه دیو که تن کالری، چربی اشباع و سدیم بسته بندی می کند، بگذرید.

به گزارش دیلی وید، «ناسالم ترین چیزی که می توانید در وندی بخورید، تریپل دیو است که حاوی سه ربع پوند پتی، پنیر، کاهو، گوجه فرنگی، گوجه فرنگی، ترشی، کچاپ، و مایو است. دارای ۱۰۹۰ کالری، ۷۲ گرم چربی، ۳۰ گرم چربی اشباع، ۴ گرم چربی ترانس، ۲۶۰ میلی گرم کلسترول، و ۱٫۹۱۰ میلی گرم سدیم است.»

Wendy's app

Shutterstock

اگر مقدار بالای کالری و سدیم شما را از این سفارش دور نمی کند، مقدار چربی اشباع باید از آن بیش از دو برابر حد توصیه می شود روزانه است.

به گزارش انجمن قلب آمریکا، شما باید میزان چربی اشباعی را که مصرف می کنید تنها به 5 تا 6 درصد از مصرف کالری روزانه خود محدود کنید.

این وب گاه توضیح می دهد: «به عنوان مثال اگر روزی به حدود ۲۰۰۰ کالری نیاز دارید، بیش از ۱۲۰ نفر از آن ها نباید از چربی اشباع شده بیایند. که حدود 13 گرم چربی اشباع در روز است.”

Wendy's french fries

Shutterstock

مصرف بیش از حد چربی اشباع می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

به گزارش هاروارد بهداشت، «رژیم غذایی غنی از چربی های اشباع شده می تواند کلسترول کل را بالا ببرد، و تعادل را به سمت کلسترول LDL مضرتر نوک بزند که باعث می شود انسداد ها در شریان های قلب و جاهای دیگر بدن شکل گیرند.»

Wendy's

Shutterstock

با در نظر گرفتن آن، این ایده خوبی است به دور ماندن از چیزبرگر سه گانه دیو در هنگام سفارش– به خصوص از شما احتمالا می خواهید برخی از سیب زمینی سرخ کرده فرانسوی (یا چیز دیگری) در کنار. در عوض، دفعه بعد که می خواهید افراط کنید، سعی کنید به یک برگر پتی واحد بچسبید تا همه چیز را به نسبت نگه دارید.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de