این همه زمان بدترین اشتباه رژیم غذایی است, با توجه به پزشکان 88801100011088 کلید یک رژیم غذایی موفق این است که به دنبال یک برنامه غذایی است که در غذاهای مناسب بالا است، و کاهش تمام غذاهای اشتباه است. انواع مختلف رژیم های غذایی زیادی وجود دارد و هیچ کدام برای همه کار ن خواهند کرد. ترفند این است که برای پیدا کردن یکی است که برای شما کار می کند و به آن چسبیده است. بیشتر رژیم های غذایی خواستار غذاهای بالا در فیبر و پروتئین ها، با کاهش مصرف کرب و قند هستند. اما هر کدام از رژیم غذایی شما به دنبال، یک اشتباه بزرگ است که شما می توانید را وجود دارد – و آن را نتایج خود را بدون توجه به آنچه برنامه غذایی خود را به نظر می رسد خراب. این دستبندهای 29 دلاری *So* محبوب هستند اکثر برنامه های رژیم غذایی چیز زیادی در مورد نوشیدنی ها ذکر نمی کند, گذشته از مشاوره برای قطع نوشیدنی های قندی. اما اگر به نوشیدنی هایتان توجه نکنید، می توانید به طور جدی به رژیم غذایی خود آسیب برسانند – چرا که شایع ترین اشتباه رژیم غذایی پزشکان به طور معمول می بینند زمانی است که مردم نوشیدن آب کافی را فراموش می کنند.به نظر می رسد راه بیش از حد ساده درست باشد، اما درست است: حفظ هیدراتاسیون مناسب به طور مستقیم به کاهش وزن مربوط می شود. آب یک سرکوب کننده اشتهای طبیعی است. گاهی اوقات وقتی فکر می کنید گرسنه ای، بدنتان در واقع فقط به آب بیشتری نیاز دارد. به علاوه، آب به حذف سموم از بدن کمک می کند و حتی می تواند به شما در سوزاندن کالری و چربی کمک کند.بیشتر کارشناسان به مردم توصیه می کنند که هر کدام هشت لیوان آب در روز بنوشند که هر کدام به میزان هشت اونس است. گرفتن این مقدار مناسب از آب را به رژیم غذایی خود را می تواند به شما کمک کند احساس هیدراته تر, کمتر گرسنه و کمک به افزایش سوخت و ساز بدن خود را.Shutterstockاگر در حالی که در رژیم غذایی هستید به اندازه کافی آب نخورید، به احتمال زیاد نتایج کم آبی بدن را در مقایسه با زمانی که رژیم غذایی نمی کنید، شدیدتر احساس خواهید کرد. هنگامی که شما در حال حاضر برش در گروه های مختلف مواد غذایی, آن را به خصوص مهم است برای حفظ تعادل در تمام زمینه های دیگر از رژیم غذایی خود را.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>