یکی از شیرین کننده شما باید متوقف استفاده از ASAP، با توجه به کارشناسان 88801100011088 این هیچ راز است که همه ما دوست دارم و هوس کمی طعم اضافی در وعده های غذایی ما و نوشیدنی در هر حال حاضر و پس از آن. در حالی که ادویه جات ترشی جات و گیاهان به مواد غذایی zest اضافه شده است که جوانه های طعم خود را راضی می کند و همچنین می تواند مزایای تغذیه ای ارائه, چیز زیادی شما می توانید برای نوشیدنی های خود را علاوه بر شیرین کننده انجام وجود دارد. شیرین کننده ها اغلب به نوشیدنی های محبوب مانند قهوه و چای اضافه می شوند. sweetener you should avoid با این حال ، یک شیرین کننده شما باید ASAP اجتناب وجود دارد ، با توجه به کارشناسان ، و ما به شما بگویید که چرا. The *Best Black Leggings Are On Sale Right Now Shutterstockبيا باهاش روبرو بشيم، شيرين کننده هاي مصنوعي برات عالي نيستن. به گزارش کلینیک کلیولند، شیرین کننده های مصنوعی ممکن است با تغییرات باکتری های روده ای همراه باشند و همچنین می توانند منجر به افزایش ذخیره چربی شوند. يکز!Shutterstockاگرچه بسیاری از شیرین کننده های مصنوعی تعداد کمی دارند، اما در صورت وجود، کالری دارند، اما اغلب بسیار شیرین تر از همتایان سنتی خود هستند. این شیرین کننده های فوق العاده قندی اغلب شما را به هوس چیزهای شیرین تر منجر می شود و می تواند به سلامت کلی شما زیان بار باشد.Shutterstockدکتر اورولووا اوگونیمی مربی بهداشت در مصاحبه ای با Eat This, Not That!توضیح می دهد که چگونه مصرف شیرین کننده های مصنوعی می تواند منجر به پرخوری و دیگر مسائل ترسناک بهداشتی شود. اوگونیمی فاش می کند: «این می تواند منجر به خوردن کالری بیشتر از آنچه می شدیم شود اگر شیرین کننده مصنوعی را صرف نظر کنیم و خطر بسته بندی روی پوند اطراف midsection مان را افزایش دهد که خطر ابتلا به بیماری های قلبی و حملات قلبی ما را افزایش می دهد.» Duly اشاره کرد!Shutterstockآیا از شیرین کننده های مصنوعی در نوشیدنی هایتان استفاده می کنید؟ به ما اطلاع دهید که چگونه شما برنامه ریزی برای فاز شیرین کننده از رژیم غذایی خود را در نظرات زیر!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>