دلیل ترسناک شما هرگز نباید استفاده از مارگارین، مانند، همیشه

بسیاری از مارک های رایج مارگارین به عنوان سالم تر از کره و رژیم غذایی دوستانه تر به بازار عرضه شده است. متاسفانه، حقیقت کمتر سر راست است.

اکثر مارگارین ها حاوی چربی ترانس هستند که حتی برای شما بدتر از چربی اشباع شده در کره است. در واقع، به Selfگفته خود ، “چربی ترانس یک چربی اشباع ساخته شده توسط انسان است که در آن یک تولید کننده مواد غذایی یک چربی اشباع نشده می گیرد و آن را با اتم های هیدروژن انفجار می دهد تا آن را به یک چربی اشباع تبدیل کند. این بدترین چربی ها و شریان گرفتگی از همه است.”

برای جزئیات بیشتر به خواندن ادامه دهید!

*The Sunscreen *Every* Woman Should Be Using

butter in pan

Shutterstock

چربی ترانس، مانند نوع شما در مارگارین پیدا کنید، می تواند به برخی از مشکلات جدی سلامت منجر شود اگر شما مراقب باشید.

به گفته Healthline، “چربی های ترانس مصنوعی به همین ترتیب به التهاب بلند مدت، مقاومت به انسولین، و دیابت نوع 2، به ویژه برای افراد مبتلا به چاقی یا اضافه وزن مرتبط است.”

Margarine

Shutterstock

به همین ترتیب، اگر شما امیدوار به شروع به خوردن سالم تر، شما احتمالا باید روشن از مارگارین و مواد تشکیل دهنده دیگر با روغن گیاهی تا حدی هیدروژنه هدایت.

این ها شامل کرم کننده های قهوه، غذاهای بسته بندی شده، کالاهای پخته شده، غذاهای سرخ شده، و (البته) مارگارین می باشند.

woman holding stomach

Shutterstock

حالا این به این معنی نیست که شما باید شروع به بارگذاری بر روی کره به جای.

خود ادامه می دهد، “از آنجا که مارگارین این چربی ترانس را در آن است که کره نمی کند، آن را به دست آورد نقطه از حداقل قلب سالم است. با این حال، از آنجا که هر دو چوب مارگارین و کره چربی اشباع شده اند، نه انتخاب بسیار قلبی سالم است.”

olive oil

Shutterstock

در عوض، هنگام پخت، سعی کنید به روغن زیتون، روغن آووکادو، یا روغن کنجد بچسبید.

این می تواند کمک به سالم نگه داشتن غذاهای سالم خود را و محدود کردن مقدار چربی ترانس شما مصرف– در مجموع کمک به یک رژیم غذایی سالم تر.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>