*4 ضد التهابی می شود دکترها می گویند شما باید به تخم مرغ خود را اضافه کنید

داشتن تخم مرغ برای صبحانه راه بسیار خوبی برای شروع صبح خود را است، به خصوص اگر شما در حال کار بر روی خوردن سالم تر است. با این حال، برخی از راه های برای ایجاد این انتخاب صبحانه حتی بیشتر مفید وجود دارد.

به طور خاص، با اضافه کردن برخی از مواد تشکیل دهنده به تخم مرغ خود را، شما می توانید در مواد ضد التهابی را به صبحانه خود را، که یک راه عالی برای شروع احساس بهتر است.

با این در نظر داشتن، خواندن برای 4 تا از کاندیپس های ضد التهابی را حفظ کنید، باید شروع به استفاده کنید!

*The Sunscreen *Every* Woman Should Be Using

eggs and hot sauce

Shutterstock

سس داغ

با توجه به زمان، سس داغ یکی از سالم است که شما قطعا باید در نظر با استفاده از بیشتر از. این به دلیل ماده فعال در فلفل –capsaicin — که دارای تن از مزایای بهداشتی است.

در واقع، بر اساس مقاله، “[Capsaicin] اثرات آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد سرطانی در مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است.”

breakfast burrito

Shutterstock

سالسا

سالس علاوه بر دیگر بزرگ به دستور العمل تخم مرغ مورد علاقه خود را، اضافه کردن برخی از طعم اضافی و کمک به هر ظرف بیشتر ضد التهابی است.

به گفته Healthline، سالسه حاوی آنتی اکسیدان کوئرکتین است که “یافت شده است که دارای اثرات ضد سرطان، ضد التهاب، و آنتی هیستامین است.”

بعلاوه، سالزا هم حاوی کاپزایکن است.

avocado toast

Shutterstock

گواکاموله

اضافه کردن guacamole یکی دیگر از راه های عالی برای وارد کردن برخی از مواد مغذی بیشتر به مواد غذایی صبحانه مورد علاقه شما است.

به گفته بسیار خوب فیت، “آووکادوها سرشار از چربی های تک اشباع شده با سلامت قلب هستند، به علاوه آنها منبع بسیار خوبی از منیزیم، فیبر، و پتاسیم هستند در حالی که در سدیم کم است. خوردن نیم آووکادو همچنین به خوبی به مصرف روزانه خود را از ویتامین های C، A، E، و ویتامین های B پیچیده اضافه کنید.”

مقاله ادامه می دهد، “ترکیب این مواد مغذی و پلی فنولها که به عنوان آنتی اکسیدان کار می کنند، آووکادو را باید برای هر رژیم ضد التهابی داشته باشد.”

gochujang

Shutterstock

گوچوجانگ

به گفته دکتر آکسه، گوچوجانگ، خمیر قرمز فلفل قرمز که اغلب در غذاهای کره ای استفاده می شود، یک چاشن دیگر است که باید به فکر گنجانیدن در رژیم غذایی منظم خود تان باشد.

در مقاله توضیح داده شده است، “مزایای مرتبط با مواد تشکیل دهنده در gochujang شامل تحریک از دست دادن چربی، کمک به جلوگیری از بیماری های قلبی، افزایش متابولیسم، کاهش قند خون و مبارزه با التهاب به لطف عرضه آنتی اکسیدان ها.”

اين دستور غذا رو امتحان کن!

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>