این شگفت انگیز صبحانه هک عملا تضمین کاهش وزن

صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز است – صرف نظر از اینکه آیا شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن، حفظ وزن و یا ترویج یک شیوه زندگی سالم است. خوردن صبحانه متعادل به شما کمک می کند تا احساس انرژی بیشتری در طول روز داشته باشيد، سوخت و ساز بدن را بالا می برد و حتی می تواند کاهش وزن را ارتقا دهد. اما ترفند این است که در صبح وعده های غذایی سالم بخوریم که گروه های غذایی متعدد و مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی را در خود جا دهد.

بزرگترین فروش در مد در حال پایین رفتن در حال حاضر!

overnight oats cinnamon best healthy breakfast food

برای اکثر ما دشوار است که صبح ها صبحانه ای بزرگ بپزیم – روال کارها، خانواده ها و کارها به سرعت بالا می آورد و سر راه می رفت.  اما یک راه آسان برای صبحانه سالم در هیچ زمان وجود دارد, با دستور العمل ساده شما می توانید در پنج دقیقه قبل از اینکه شما به رختخواب هر شب آماده. ما در مورد جو دو سر شب صحبت می کنیم.

overnight oats cinnamon best healthy breakfast food

چرا یک شبه جو جو برای کاهش وزن بزرگ

oats یک شبه ساده است را. آنها نیاز به یوز نورد، ماست یونانی و شیر – همه آنها فراهم می کند یک تن از مواد مغذی سالم است. تنها کاری که می کنید این است که این مواد را با هم مخلوط کنید و اجازه دهید یک شبه بشینه، و صبح ها یک وعده غذایی غنی از فیبر، کلسیم و پروتئین – که باعث افزایش چربی سوز و کاهش وزن می شود- داشته باشد. بعلاوه، شما می توانید از بسیاری جهات طعم جو خود را.

overnight oats cinnamon best healthy breakfast food

مزایای کلیدی از یک شبه جو جو

– بالا بودن ویتامین ها و مواد معدنی شامل فسفر، منیزیم، مس، آهن و روی، علاوه بر فیبر، پروتئین و کلسیم

– حاوی پروبیوتیک است که ارتقاء سلامت روده کلی

– سریع و آسان به

overnight oats cinnamon best healthy breakfast food

Shutterstock

بهترین غذای یک شبه سالم جو دو سر

بهترین راه مطلق برای درست کردن یوز شبانه هنگام تلاش برای از دست دادن وزن با دارچین است، زیرا دارچین طعم می افزاید و خواصی دارد که به سرعت سوخت و ساز بدن کمک می کند. ما دارچین مورد علاقه یک شبه دستور العمل یوز خواستار برای یوز، ماست، شیر، دارچین، عسل و کمی شکر.

دستور العمل کامل: Meatloaf و Melodrama

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>