•4 مواد لازم برای چرب کردن ضد التهابی شما باید برای روز بهتر اضافه

یکشنبه ها اغلب می تواند به معنی گرفتن زمان دوباره ارزیابی رژیم غذایی ما و انجام برخی از برنامه ریزی غذا و دستور العمل سالم تحقیق برای هفته است. و همه ما می دانیم که وقتی بدن شما احساس بهتری دارد، ذهن شما به دنبال خواهد داشت (و برعکس).

اگر شما اهداف بهداشتی، مانند کاهش التهاب، و فقط می خواهید برای لذت بردن از یک چرب خوشمزه امروز، نگاه بیش از این دستور العمل های ضد التهابی، خلق و خوی تقویت چرب:

بیشتر بخوانید: دلیل ترسناک شما هرگز باید استفاده از قهوه کرم دهنده, مثل همیشه

بزرگترین فروش در مد در حال پایین رفتن در حال حاضر!

اسفناج

تحقیقات نشان داده است که ویتامین K غنی از سبز برگ مانند اسفناج، کال و یقه به التهاب کمک می کند.

دستور غذا: پاک چرب سبز

مواد لازم: شیر بادام، دانه چیا، تخم کتان، اسفناج، کلم، سیب، کیوی، خیار، هلو یا انبه

منبع: این زندگی را جشن می گیرند

بادام

مطالعه ای از دانشگاه تورنتو متوجه شد که خوردن یک رژیم غذایی سالم، از جمله بادام، التهاب را کاهش می دهد.

دستور غذا: وانیل بادام پروتئین چرب

مواد لازم: آب، پودر پروتئین وانیل، موز، کره بادام، عصاره وانیل، دانه کتان، پودر پوسته پسیلیوم مشتی بزرگ از یخ

منبع: الیزابت رایدر

گیلاس

مطالعات نشان داده اند که گیلاس می تواند به مهار استرس اکسیداتیو و کاهش التهاب با سرکوب پروتئین های التهابی کمک کند.

دستور غذا: روان موز گیلاس

مواد لازم: گیلاس، موز، شیر بادام، گردو، دانه کنف، دارچین سیلان، میخک زمینی

منبع: سلامتی ناتالی

دانه های چیا

دانه های چیا در اسیدهای چرب امگا ۳ بالا هستند که ثابت شده است که مبارزان التهابی هستند.

دستور غذا: چیا موز چرب

مواد لازم: موز، شیر، ماست وانیل، دارچین، دانه چیا

منبع : کوک آن واقعی خوب

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>