غذا صبحانه هیچ بیش از 40 باید بخورد دیگر چرا که آن را به طور کامل متوقف سوخت و ساز بدن شما

به عنوان مهم ترین وعده غذایی روز، صبحانه می تواند تن خود را برای عادات غذا خوردن خود را برای اولین بار در صبح تنظیم. به همین ترتیب، مهم است که مطمئن شوید صبحانه شما در حال انجام همه چیز آن باید باشد: برآورده کردن گرسنگی خود را، فراهم کردن مواد مغذی ضروری، و نگه داشتن شما را پر برای صبح. متاسفانه، بسیاری از گزینه های صبحانه در آن جبهه ها کوتاه می افتم–برخی واضح تر از دیگران.

برای مثال غلات، یک غذای صبحانه است که افراد برای تشخیص سالم بودن یا نبودن آن، به سختی می گذرد. اگر چه گزینه های غلات سالم وجود دارد, حقیقت این است که بسیاری از غلات (حتی آنهایی که به نظر می رسد سالم) بسته در قند, که می تواند دندانه جدی در رژیم غذایی خود را برای بقیه روز قرار داده است.

برای تمام جزئیات به خواندن ادامه دهید!

بزرگترین فروش در مد در حال پایین رفتن در حال حاضر!

cereals

Shutterstock

قندی غلات

بسیاری از مردم به غلات به عنوان یک گزینه صبحانه سالم فکر می کنند، اما حقیقت این است که می تواند منجر به مشکلاتی برای سلامتی شما شود، به خصوص اگر شما در مورد چه مارک هایی که می خرید دقت نکنید.

متاسفانه، بسیاری از غلات که سالم به نظر می رسد در واقع برعکس، حاوی مقادیر بالایی از شکر است که می تواند به طور منفی بر سلامت شما تاثیر می گذارید، به خصوص اگر شما آن را به طور منظم در حال خوردن.

woman eating cereal

Shutterstock

این قند افزوده می تواند منجر به مشکلات بهداشتی و افزایش وزن شود، به خصوص با توجه به آن است که معمولا با کمبود پروتئین و فیبر همراه– ساخت برای صبحانه به طور جدی انجام نشده است.

به گفته Healthline، “هنگامی که به مقدار زیاد به صورت قند اضافه شده مصرف می شود، فروکتوز ممکن است سیگنال های پربودن را تغییر دهد، پاسخ گرلین ‘هورمون گرسنگی’ را پس از غذا دچار اختلال کند و ذخیره چربی را در اطراف شکم ترویج دهد.”

به علاوه، خوردن شکر زیاد اولین چیزی که صبح است به احتمال زیاد در نتیجه سقوط قند، که می تواند داشتن یک روز پربار دشوار است.

bowl of cereal

Shutterstock

به علاوه غلات قندی که فاقد پروتئین و فیبر هستند، شما را به باقی مانده صبح راضی نمی کند. پروتئین و فیبر کمک به شما پر نگه دارید. بدون آنها، شما به احتمال زیاد برای رسیدن به یک ثانیه کمک به زودی به ضرب و شتم گرسنگی خود را.

cereal aisle

Shutterstock

برای اطمینان از اینکه غلاتی که خرید می کنید از نوع منجر به این مشکلات نیست، بهتر است قبل از خرید برچسب تغذیه را بررسی کنید.

به گزارش سی ان ان، “برای اطمینان از اینکه صبحانه شما غلات سالم است، هدف یکی با حداقل 3 گرم فیبر (4 یا 5 گرم حتی بهتر است) و کمتر از 8 گرم (دو قاشق چای خوری) شکر است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>