در اینجا دلیل واقعی شما هرگز باید سفارش مک دونالد ساندویچ صبحانه

مک دونالد یک قسمت را محبوب برای صبحانه on-the-go, به خصوص با McCafé قهوه ای است. اگر شما در حال تلاش برای غذا خوردن سالم, شما قطعا باید اجتناب از فست فود های زنجیره ای–به ویژه ساندویچ صبحانه.

بیشتر از مک دونالد ساندویچ صبحانه با کالری بالا و چربی و سدیم است که می تواند مضر به سلامت کلی خود را–به خصوص اگر شما در حال غذا خوردن آنها را به صورت منظم.

نگه داشتن خواندن برای همه چیز شما نیاز به دانستن.

McDonald's breakfast

شاتر

با توجه به له, mcdonald’s, بیکن, تخم مرغ و پنیر, بیسکوییت یک مثال خوب از محتوای تغذیه ای شما می توانید انتظار در یک ساندویچ صبحانه وجود دارد.

این مقاله توضیح می دهد”[I]t 450 کالری است که نه بیش از حد وحشتناک, اما آن را نیز دارای 24 گرم چربی — که 37 درصد از روزانه خود را توصیه می شود مصرف. و آن را عظیم 1,290 میلی گرم سدیم است که بیش از نیمی از خود را روزانه توصیه می شود مصرف سدیم در یک ساندویچ است.”

McDonald's

شاتر

به علاوه با توجه به این مقاله, شما می توانید انتظار این را از تقریبا در هر مک دونالد ساندویچ صبحانه.

حتی “سالم” صبحانه گزینه های است که کاهش کالری و چربی بالا در سدیم.

McDonald's breakfast

شاتر

با توجه به Cheat Sheet که رتبه سالم مک دونالد صبحانه برخی از کم کالری مورد علاقه هنوز هم در بسته سدیم. سفید تخم مرغ لذت McMuffin شده 750 گرم سدیم; سوسیس Burrito تا 800.

هر دو از این گزینه ها زیر 300 کالری و در رده های بالای 5 سالم مک دونالد صبحانه در عین حال آنها هنوز هم بسیار بالا در سدیم.

McDonald's drive-thru

شاتر

بیش از حد سدیم که بیشتر می آید از رستوران وعده های غذایی و غذاهای فراوری شده می تواند منجر به آرایه ای از مشکلات سلامتی. با توجه به CDC “خوردن بیش از حد سدیم قرار می دهد آمریکایی ها در خطر جدی شرایط پزشکی مانند فشار خون بالا و بیماری های قلبی و سکته مغزی.”

با در نظر گرفتن اجتناب از ساندویچ صبحانه از مک دونالد در مجموع است که احتمالا ایده خوبی است. اگر شما نیاز به یک صبحانه on-the-go, سعی کنید خود ماست کامل یا جام میوه به جای.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>