4 ‘سالم’ غذاهای شما هرگز نباید بخورید اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن به گفته کارشناسان

هنگامی که شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن می تواند روی حیله و تزویر سعی کنید به یاد داشته باشید تمام مواد غذایی شما باید به جلوگیری از. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که در خارج وجود دارد با سطح بالایی از کربوهیدرات و قند و چربی های بد – دقیق انواع مواد تشکیل دهنده شما باید به دور ماندن از اگر شما امیدوار به حفظ وزن سالم است. و به مسائل حتی بیشتر گیج کننده وجود دارد برخی از مواد غذایی است که اکثر مردم فکر می کنند سالم هستند که در واقع بسیار بالاتر در قند و کربوهیدرات از شما انتظار می رود. در اینجا غذاهای شما باید سعی کنید برای جلوگیری از:

worst fake healthy foods gain weight

گرانولی را کنار بگذارید

Granola احترام است توسط بسیاری به عنوان یک صبحانه سالم و یا میان وعده به دلیل آن است که اغلب سرشار از فیبر و پروتئین است. اما در واقعیت بسیاری از گرانولی را کنار بگذارید خیلی خوب نیست برای شما. اگر شما خرید ساده گرانولی را کنار بگذارید کاملا بدون شکر اضافه شده و مخلوط طعم به خودتان آن را, شما احتمالا در, روشن,, اما اگر شما تمایل به خرید میله گرانولی را کنار بگذارید و یا از پیش ساخته شده مخلوط شما ممکن است مقدار زیادی قند بیشتری به رژیم غذایی خود از شما برای سودا.

worst fake healthy foods gain weight

ماست طعم دار

در حالی که درست است که ماست یکی از بهترین صبحانه یا میان وعده شما می توانید غذا خوردن هنگامی که شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن این است که تنها به صورت ساده یا ماست یونانی. اگر شما به خودتان پیدا کنید خرید با طعم یا شیرین, ماست, شما در حال صدمه زدن به رژیم غذایی خود بیشتر از شما متوجه – حتی اگر شما در حال خرید بدون چربی با طعم گزینه های. این است که به دلیل طعم به دست آورد و با قند و کربوهیدرات – که بسیار بدتر از چربی و کالری است.

worst fake healthy foods gain weight

میوه های خشک

میوه همیشه به نظر می رسد مانند یک میان وعده سالم انتخاب اما در واقع نمی باشد. بسیاری از مردم برای انتخاب کردن میوه های خشک به عنوان جایگزین چیپس هنگامی که به دنبال چیزی برای میان وعده در طول یک رژیم غذایی اما این سالم-ظاهری مواد غذایی است که در واقع بسیار بالا در قند.

worst fake healthy foods gain weight

شاتر

کیک برنج

و فقط با میوه های خشک, برنج, کیک, به نظر می رسد مانند نهایی میان وعده سالم انتخاب از آنجا که آنها بسیار کم کالری و چربی است. اما کیک برنج در واقع می تواند سنبله قند خون خود را از آنجا که آنها بسیار پایین در مهم ارزش تغذیه ای مانند فیبر و ویتامین ها پس از خوردن کیک برنج می تواند به شما احساس گرسنگی و طلب برخی از تنقلات شیرین.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>