یکی از مواد غذایی شما همیشه باید دلیل آن منجر به فوری افزایش وزن

اگر شما امیدوار به از دست دادن وزن مهم است به تجدید نظر در رژیم غذایی خود به طور خاص پرداخت به آنچه که شما در حال غذا خوردن و چه مقدار از آن مصرف شده است. اکثر مواد غذایی مناسب می تواند به هر نوع رژیم غذایی در صورتی که در حد اعتدال بسیار مهم آن را به نگه داشتن بخش در ذهن زمانی که به دنبال در رژیم غذایی خود را. اما اگر شما (مانند بسیاری دیگر) در تلاش برای نگه داشتن آنها را در حد اعتدال آن را ممکن است زمان برای در نظر گرفتن برش این غذاهای ناسالم را در دسترس نباشد.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای یکی از مواد غذایی شما همیشه باید دلیل آن منجر به افزایش وزن.

این صندل *هر* زن باید خود را در این تابستان

potato chips

شاتر

چیپس سیب زمینی

چیپس سیب زمینی یکی از مواد غذایی شما به طور جدی باید در نظر برش از رژیم غذایی خود را, به خصوص اگر شما می خواهید برای باریک کردن.

با توجه به Healthline “در مطالعات مشاهده, مصرف سیب زمینی سرخ کرده و چیپس سیب زمینی مرتبط است به دست آوردن وزن است. یک مطالعه حتی نشان داد که چیپس سیب زمینی ممکن است کمک به کاهش وزن در هر وعده از هر مواد غذایی دیگر.”

feet on a scale

شاتر

بخشی از این مشکل با چیپس سیب زمینی است که عدم ارزش تغذیه ای است. چیپس سیب زمینی پر کالری خالی–ساخته شده از کربوهیدرات های تصفیه شده. با که در ذهن شما می توانید غذا خوردن مقدار زیادی از تراشه بدون احساس کامل است که می تواند منجر به پرخوری.

چیپس نیز سرشار از نمک و چربی–نه که منجر به از دست دادن وزن.

potato chips

شاتر

علاوه بر این سیب زمینی چیپس اعتیاد آور هستند و آن را حتی سخت تر برای نگه داشتن آنها را در حد اعتدال.

با توجه به مترو ما “یک مطالعه جدید نشان داده است که چیپس سیب زمینی به عنوان اعتیاد آور به عنوان مواد مخدر سخت و عادت سخت است به ترک.”

woman holding stomach

شاتر

با در نظر گرفتن اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن و داده نشده تا چیپس و در عین حال آن ممکن است یک ایده خوب به ارزیابی مجدد. چسبیده به بخش های کوچکتر از این شور رفتار ایده خوبی است اما می توان آن را فوق العاده دشوار است به چوب به. با در نظر گرفتن آن ممکن است آسان تر و موثر تر) به آنها را در دسترس نباشد.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>