تکان دهنده “سالم” غذا شما باید جلوگیری از خوردن ASAP به دلیل آن منجر به فوری افزایش چربی

کاهش وزن دشوار است خود را, اما آن را می شود به خصوص روی حیله و تزویر زمانی که به اصطلاح “سالم” غذاهای شما انجام بیش از آسیب خوب. چه از طریق تبلیغات گمراه کننده و یا دروغین فرضیات بسیاری از غذاها به دست آورده شهرت برای سالم بودن و بدون حقایق تغذیه به آن را به بالا.

با در نظر گرفتن اگر شما در حال تمرکز بر غذا خوردن سالم است اما هنوز هم هدف قرار دادن یک رکود با کاهش وزن و نگه داشتن خواندن برای یکی از مواد غذایی سالم شما باید جلوگیری از خوردن ASAP به دلیل آن منجر به افزایش وزن.

این صندل *هر* زن باید خود را در این تابستان

dried fruit

شاتر

میوه های خشک

میوه های خشک است که اغلب به اشتباه اما در “سالم” غذاهای دسته اما واقعیت این است که کمتر روشن به خصوص برای کسانی که امید به باریک کردن. عادی میوه یک میان وعده سالم است که در آن بسیاری از سردرگمی در می آید.

سلامت توضیح میدهد: “میوه های خشک شده فقط عادی میوه هایی که تا به حال آب گرفته شده از آنها. بنابراین یک فنجان میوه خشک بسته پنج تا هشت برابر بیشتر کالری و قند و شکر نسبت به یک فنجان از چیزهای تازه هستند.”

dried fruit

شاتر

آن را حتی واضح تر با توجه به مقاله “یک فنجان انگور و 60 کالری در حالی که یک فنجان کشمش عظیم 460.” اوه.

از دست دادن وزن نیاز به یک کسری کالری به همین دلیل است که اکثر سالم از دست دادن وزن از طریق رژیم غذایی و ورزش که هر دو می تواند تاثیر چگونه بسیاری از کالری شما در حال بدست گرفتن و استفاده در طول روز است.

feet on a scale

شاتر

با استفاده از این در ذهن امید بستن برای یک کالری-سنگین میان وعده می تواند یک مشکل واقعی برای کاهش وزن, به خصوص اگر شما فکر می کنم شما در حال غذا خوردن “سالم است.”

با این فرض که میوه های خشک برای شما خوب است, شما ممکن است خودتان را بیش از غرقه شدن–خوردن بیش از شما به طور معمول شما شناخته شده چقدر قند و کالری شما مصرف شد.

flat stomach

شاتر

این به این معنا نیست شما باید برای برش دادن میوه های خشک به طور کامل. به جای تمرکز بر حفظ این درمان در حد اعتدال بنابراین شما می توانید لذت بردن از آن را بدون به خطر انداختن خود را بزرگتر اهداف از دست دادن وزن.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>