یک اشتباه شما هرگز نباید گذشته 7 بعد از ظهر دلیل آن توقف کاهش وزن

مراقبت از سیستم گوارشی و سوخت و ساز بدن در شب مهم است به خصوص با توجه به این واقعیت است که سوخت و ساز بدن شما به طور طبیعی کاهش می یابد و در شب هنگامی که شما خواب. اگر شما امیدوار به پایین باریک این است که حتی بیشتر مهم است به عنوان یک راه برای جلوگیری از غیر ضروری و افزایش وزن.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای یک اشتباه شما هرگز نباید گذشته را 7 ساعت!

این صندل *هر* زن باید خود را در این تابستان

woman drinking water

شاتر

نه آب آشامیدنی

اگر شما فکر می کنم که محدود کردن مصرف آب خود را پس از یک وعده غذایی است یک ایده خوب در آن زمان به سوئیچ کردن تفکر خود را. Healthline توضیح می دهد که این نادرست راه تفکر: “بسیاری ادعا می کنند که نوشیدن آب با وعده های غذایی رقیق کردن اسید معده و آنزیم های گوارشی و آن را مشکل تر برای بدن خود را به هضم مواد غذایی است.”

با توجه به MayoClinic مخالف است در واقع درست است. MayoClinic توضیح میدهد: “هیچ نگرانی که آب رقیق گوارشی یا اختلال در هضم غذا. در واقع نوشیدن آب هنگام یا بعد از غذا در واقع هضم غذا کمک.”

water glasses

شاتر

این مقاله ادامه “آب ضروری است برای سلامتی خوب است. آب و دیگر مایعات کمک به شکستن مواد غذایی به طوری که بدن خود را می تواند جذب مواد مغذی است.”

آن را نیز می تواند کمک به جلوگیری از یبوست: “آب نیز نرم کردن مدفوع کمک می کند که جلوگیری از یبوست است.”

feet on a scale

شاتر

شما همچنین باید نوشیدن آب قبل و در حین وعده غذایی خود را.

با توجه به روزمره بهداشت و درمان آن را یک ایده خوب به نوشیدن برخی از آب قبل از شما نشستن برای غذا خوردن: “نوشیدن آب قبل از غذا خوردن کمک می کند تا شما احساس فولر; این بدان معناست که شما کمتر احتمال دارد به شال مواد غذایی خود را.”

filling water glass

شاتر

Healthline توضیح می دهد که چگونه نوشیدن آب در حین غذا نیز می تواند کمک به هضم: “نوشیدن آب با وعده های غذایی نیز می تواند به شما کمک کند مکث بین گزش دادن به شما یک لحظه برای بررسی خود را با گرسنگی و سیگنال های پری. این می تواند به جلوگیری از پرخوری و حتی ممکن است به شما کمک کند از دست دادن وزن است.”

با در نظر گرفتن اگر شما شده اند با تمرکز بر ماندن هیدراته در شب از آن زمان شروع به ترکیب آب بیشتری به صرف غذا خود را معمول است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>