یکی از مواد غذایی شما باید برش ASAP به دلیل آن منجر به فوری افزایش چربی

رژیم غذایی یک عامل بزرگ در کاهش وزن, اما می توان آن را دشوار است به کشف کردن که مواد غذایی در واقع می تواند سرعت خود را از دست دادن وزن و است که می تواند در مقابل انجام دهد. درست مثل غذاهای سالم–غلات سبوس دار و سبزیجات و پروتئین می تواند کمک به کاهش وزن غذاهای ناسالم می تواند به جلوگیری از آن است.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای یکی از مواد غذایی شما باید برش ASAP به دلیل آن منجر به فوری چربی به دست آورید.

این صندل *هر* زن باید خود را در این تابستان

potatoes

شاتر

سیب زمینی

سیب زمینی ممکن است به نظر می رسد مانند یک گزینه سالم. بسیاری از مردم فرض کنیم که زمانی که آنها برای جلوگیری از چیپس یا سیب زمینی سرخ کرده, سیب زمینی, می تواند مواد غذایی سالم است.

با توجه به دانشگاه هاروارد سلامت وبلاگ “تغذیه و رژیم غذایی, کتاب یکسان اغلب تماس بگیرید سیب زمینی یک غذای کامل.’ اما در حالی که خوردن سیب زمینی به صورت روزانه ممکن است خوب برای لاغر افرادی که زیاد ورزش و یا که به طور منظم کار دستی برای هر کس دیگری سیب زمینی باید گاه به گاه مصرف مواد غذایی در مقادیر متوسط نیست روزانه سبزیجات.”

feet on a scale

شاتر

این وبلاگ ادامه “ارجمند سیب زمینی پخته را افزایش می دهد سطح قند خون و انسولین بیشتر به سرعت و به سطوح بالاتر از مقدار مساوی از کالری از خالص قند.”

potatoes

شاتر

به علاوه با توجه به لا زمانخوردن سیب زمینی (بدون توجه به آنها چگونه پخته شده) می توانند بیشتر مضر برای کاهش وزن از نوشابه.

این مقاله توضیح میدهد: “روزانه مصرف اضافی خدمت spuds — سیب زمینی سرخ کرده ترد چیپس له شده را با کره و سیر و یا به سادگی آب پز و یا پخته شد به علت وزن بیشتر به دست آوردن از داونینگ اضافی 12 اونس می توانید از یک نوشیدنی شیرین یا مصرف اضافی کمک به قرمز یا گوشت های فرآوری شده.”

sweet potato

شاتر

با در نظر گرفتن اگر شما در حال خوردن سیب زمینی به طور منظم در حالی که تلاش برای از دست دادن وزن, شما ممکن است خود را انجام سفر از دست دادن وزن بیش از آسیب خوب.

به جای نگه داشتن این نشاسته در حد اعتدال و یا انتخاب کردن برای یک سیب زمینی شیرین به جای آن که مغذی تر جایگزین.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>