4 “سالم” مواد متخصصان تغذیه می گویند شما هرگز نباید استفاده کنید چون آنها به آرامی خود را خراب کردن سوخت و ساز بدن

غذا خوردن سالم می تواند مقدار زیادی از کار سخت و آن را درست کردم خیلی سخت تر است. ما در بر داشت چند غذاهای به ظاهر سالم است که به خوبی برای شما به عنوان بسیاری از مردم فکر می کنم. که بدان معنی است که بسیاری از ما ممکن است ندانسته خوردن غذاهایی که کاهش متابولیسم بدن ما.

در اینجا چیزی است که به برش از رژیم غذایی خود را ASAP:

در اینجا که در آن به خرید یک دست ساز ایتالیایی کیف دستی در یک قیمت عادلانه

canola oil worst unhealthy ingredient for weight gain

روغن کانولا

بسیاری از مردم برای انتخاب کردن روغن کانولا به جای روغن زیتون و یا کره که در پخت و پز از آنجا که این امر منجر به کاهش محتوای چربی. اما روغن کانولا یکی از بدترین پخت و پز مواد تشکیل دهنده شما می توانید استفاده کنید چرا که فرایند پالایش آن دستمال مرطوب دور تمام مواد مغذی است.

margarine worst unhealthy ingredient for weight gain

مارگارین

مارگارین می تواند یک انتخاب بد برای یک دلیل مشابه به روغن کانولا. این کره جایگزین سرشار از چربی ترانس است که شما قرار می دهد در معرض خطر ابتلا به نگرانی های بهداشتی مانند بیماری های قلبی و کلسترول بالا.

soy milk worst unhealthy ingredient for weight gain

شیر سویا

حتی اگر شیر سویا بسیار شایع لبنی جایگزین آن را به خوبی برای شما به عنوان شما ممکن است فرض کنیم. آن را اغلب می آید به شدت شیرین شده با استفاده از مواد تشکیل دهنده با قند بالا می شمارد. نوشیدن بیش از حد شیر سویا می تواند مصرف قند خود را از طریق سقف.

granola worst unhealthy ingredient for weight gain

شاتر

گرانولی را کنار بگذارید

Granola به نظر می رسد سلیقه و اعمال مانند بهداشت مواد غذایی, اما حقیقت آن است که سرشار از قند و کالری و کربوهیدرات. بهترین راه برای خوردن غلات خطر رایگان است برای خرید آن ساده و unflavored و آن مخلوط را به مواد غذایی خود را.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>