4 “سالم” صبحانه شما باید جلوگیری از خوردن ASAP چرا که آنها خود را خراب کردن رژیم غذایی و کاهش سرعت سوخت و ساز بدن شما

خوردن یک صبحانه سالم بخش مهمی از کاهش وزن پایدار به عنوان یک صبحانه خوب می تواند مجموعه ای از تن برای بقیه روز خود را. اما با برنامه پر مشغله بسیاری از مردم مجبور به خوردن یک صبحانه سریع و گاهی حتی آن را بر روی بروید. متاسفانه بسیاری از این صبحانه سریع گزینه های برچسب شده به عنوان سالم بدون حقایق تغذیه به آن را به بالا.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای 4 “سالم” صبحانه شما باید جلوگیری از خوردن ASAP!

در اینجا که در آن به خرید یک دست ساز ایتالیایی کیف دستی در یک قیمت عادلانه

granola bar

شاتر

گرانولا

گرانولا محبوب on-the-go صبحانه مواد غذایی به ویژه در میان افرادی که می خواهید به غذا خوردن سالم, اما این کاملا درست است. اگر شما خود را گرانولا شما بهتر است پس شما می توانید دقیقا آنچه در آنها است.

متخصص تغذیه کاترین تالمدجنویسنده رژیم غذایی ساده: 195 روانی کلاهبرداری تعویض عادات & الهام بخش و رئیس جمهور از دی سی منطقه مترو انجمن رژیم غذایی صحبت به Washingtonian در مورد میله گرانولی را کنار بگذارید: “آنها بسیار بالا در کالری برای مقدار شما در حال گرفتن—شما دریافت می کنید مقدار کمی از رضایت برای تعداد زیادی از کالری است.”

muffins

شاتر

کلوچه

کلوچه ممکن است به نظر می رسد مانند یک گزینه سالم-به ویژه آنهایی که دارای میوه است. اما حقیقت این است که آنها می تواند سرشار از کالری و چربی و قند و شکر که می تواند منجر به یک مشکل بزرگ برای خود را به طور کلی رژیم غذایی.

با توجه به شبکه غذایی, فروشگاه, خرید کلوچه اغلب در حدود 400 کالری است.

flavored yogurt

شاتر

ماست طعم دار

ماست با طعم ممکن است طعم و مزه خوب است, اما آن می تواند یک مشکل واقعی برای رژیم غذایی خود را.

ماست طعم دار بسته بندی شده با شکر و با توجه به کلیولند سلامت برخی حتی می توانید با 36 گرم شکر که بیش از این انجمن قلب آمریکا پیشنهاد محدودیت روزانه برای زنان 25 گرم.

داشتن خیلی شکر اولین چیزی که در صبح می تواند شما را نگه داشتن ولع مصرف شیرینی در طول روز است.

bagels

شاتر

شیرینی

اکثر مردم می دانند که یک نان شیرینی حلقوی است سالمترین صبحانه گزینه, اما آنها ممکن است بدانید دقیقا به همین دلیل اجتناب از شیرینی یک ایده خوب است (به خصوص اگر شما از دست دادن وزن در ذهن).

با توجه به سلامت “ترین شیرینی کمبود ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر است. بدون فیبر و کربوهیدرات ها در یک نان شیرینی حلقوی هضم به سرعت تبدیل به قند و سپس آن را احتمالا به چربی است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>