یکی از مواد غذایی صبحانه شما باید هرگز قبل از 10 AM دلیل این امر باعث افزایش چربی

چیدن یک صبحانه سالم یک جزء مهم از دست دادن وزن. یک رژیم غذایی پسند صبحانه می توانید مجموعه ای از تن برای بقیه روز خود را و آن را آسان تر سالم را به تصمیم گیری های بعد از آن. برخی از غذاهای صبحانه مخالف–به خصوص آنهایی که سرشار از قند است.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای یک صبحانه, غذایی که هرگز نباید قبل از 10 صبح!

در اینجا که در آن به خرید یک دست ساز ایتالیایی کیف دستی در یک قیمت عادلانه

yogurt

شاتر

ماست طعم دار

ماست و محبوب صبحانه انتخاب در میان کسانی که امید به از دست دادن وزن است. اما بسته به خود ماست و انتخاب شما می تواند خود را انجام سفر از دست دادن وزن بیش از آسیب خوب.

ربکا لوئیس RD برای HelloFresh می گوید خوردن این و نه آن!, :در حالی که ماست به طور کلی می توان منبع خوبی از پروتئین و کلسیم و پروبیوتیک ها, مزایای آن در حال لغو کردن با محتوای قند بالا اگر ماست طعم دار.”

feet on a scale

شاتر

صحبت به کلینیک کلیولند, سلامتی, متخصص تغذیه کریستین Kirkpatrick, MS, RD, LD توضیح داد که چگونه این قند بالا در ماست طعم دار می تواند شما را تحت تاثیر بعد: “برخی از طعم ماست با 36 گرم [شکر]! که به مراتب بیش از 25 گرم در روز محدود کردن انجمن قلب آمریکا تنظیم کرده و با استفاده از کل 36 گرم آن اختصاص داده شده است برای مردان.”

yogurt

شاتر

که همچنین می تواند منجر به مشکل در چسبیدن به یک رژیم غذایی سالم برای بقیه روز.

حقیقت ادامه داد “این بدان معناست که اگر شما انتخاب بسیار شکر-لادن گزینه در صبح برای صبحانه شما در حال بارگذاری بالا در قند برای اولین وعده غذایی روز — که به نوبه خود مجموعه صحنه را برای ولع مصرف شیرین برای بقیه روز.”

yogurt and fruit

شاتر

با در نظر گرفتن اگر شما در حال امید بستن برای طعم دار ماست به عنوان صبحانه خود را از انتخاب آن یک ایده خوب برای ارزیابی مجدد و بررسی کنید که چگونه مقدار قند شما در حال مصرف است.

به جای انتخاب کردن برای ماست یونانی و شیرین آن به طور طبیعی با میوه ها و عسل.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>