یک چیز شما باید انجام دهید هر شب قبل از شام برای از دست دادن وزن فوری

اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن شما باید شروع با رژیم غذایی و ورزش است. سالم غذا خوردن و ورزش کردن به طور منظم می تواند کمک به شما در دستیابی به کاهش وزن است. به علاوه وجود دارد برخی از راهنمایی و ترفندها است که آن را حتی ساده تر برای مدیریت وزن و جلوگیری از پرخوری.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای یک چیز شما باید انجام دهید قبل از شام هر شب برای از دست دادن وزن!

در اینجا که در آن به خرید یک دست ساز ایتالیایی کیف دستی در یک قیمت عادلانه

woman drinking water

شاتر

نوشیدن آب قبل از وعده غذایی خود را

داشتن مقداری آب قبل از وعده غذایی خود می تواند کمک به شما در حفظ وزن خود را در بررسی آن را به عنوان کمک می کند تا شما جلوگیری از پرخوری.

با توجه به غذا خوردن این و نه آن!, این می تواند کمک به شما احساس فولر سریعتر نتیجه ساخت آن را آسان تر به غذا خوردن در حد اعتدال.

این مقاله توضیح می دهد که “در سال 2015 مطالعه محققان بریتانیایی استخدام 84 بزرگسالان به دنبال از دست دادن وزن است. آنها را شکست شرکت کنندگان به دو گروه و به دستور یک جناح به نوشیدن 16 اونس آب 30 دقیقه قبل از غذا خوردن در حالی که گروه دوم گفته شد به سادگی تصور کنید شکم خود احساس بسیار کامل قبل از غذا. پس از 12 هفته دانشمندان وزن همه شرکت کنندگان و کشف آب-guzzling گروه کاهش یافته است تقریبا سه پوند بیشتر از خود تخیلی هستند.”

glass of water

شاتر

آنچه که باید شما را به دور از این ؟

خوردن این , ادامه, “دانشمندان حدس و گمان آب مصرف کنندگان faired بهتر است زیرا نوشیدن H2O کمک می کند تا مردم بیشتر احساس کامل به طور طبیعی خود را مهار اشتها و باعث آنها را به خوردن کمتر است.”

با در نظر گرفتن اگر شما در حال حاضر رژیم غذایی و پیدا کردن خود را پرخوری در شام شما قطعا باید به این نکته امتحان کنید.

feet on a scale

شاتر

علاوه بر این خوردن این نیز توصیه می کند داشتن فیبر بالا میان وعده و یا حتی یک سالاد قبل از شام. که راه شما می توانید با پر کردن سالم مواد غذایی ساخت آن کمتر احتمال دارد که شما افراط ورزیدن در وعده های غذایی خود را.

bloating

شاتر

به علاوه پس از وعده غذایی خود را شما می توانید سعی کنید این نکته برای کمک به سرعت در طول هضم غذا و جلوگیری از پس از شام نفخ!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>