اگر شما با داشتن یک زمان سخت در مدیریت وزن خود را در حالی که تمرین یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم گرفتن نگاه نزدیک در روال خود را ممکن است پاسخ. به طور خاص وجود دارد چند مشترک, اشتباهات رژیم غذایی شما ممکن است ساخت که حتی ممکن است به نظر می رسد مانند اشتباهات در زمان.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای بدترین اشتباهات رژیم غذایی شما می تواند در این تابستان.

زنان فرانسوی *عشق* این قیمت مناسب, کیف دستی با نام تجاری

eggs

شاتر

پرش صبحانه

اگر چه شما ممکن است وسوسه به جست و خیز صبحانه در حالی که تلاش برای از دست دادن وزن نیست بهترین ایده است.

Healthline توضیح میدهد: “صبحانه خواران تمایل به سالم تر و لاغر تر از صبحانه پرتاب. این ممکن است به دلیل این واقعیت است که صبحانه خواران را از دیگر عادات زندگی سالم است.”

به علاوه خوردن پر پروتئین صبحانه غنی می تواند نگه داشتن شما را از گرفتن گرسنه و وعده بعد در روز. برای برخی از صبحانه الهام چک کنید اینجا.

fruit smoothie

شاتر

نوشیدن کالری خود را

سوزان Besser, M. D., یک پزشک مراقبت های اولیه با رحمت مرکز پزشکی در بالتیمور, مریلند, توضیح می دهد که به ان بی سی نیوز “یکی از دلایل مایع کالری خرابکاری از دست دادن وزن است که همه به نام: کالری است.”

او ادامه می دهد “افرادی که با استفاده از مایعات به جای آن از مواد غذایی در یک رژیم غذایی اغلب فکر می کنم آنها در حال ساختن انتخاب های سالم و یا پایین تر کالری را انتخاب کند. اما این لزوما به طوری.”

برخی از نوشیدنی–حتی آنهایی که سالم در نظر گرفته شده–با این حال جای تعجب بالا در کالری. برای مثال خوردن میوه بهتر است از مصرف آب میوه (و نمی خواهد شما را احساس به عنوان کامل). “رونق فرآیندهای منجر به کاهش محتویات مواد شیمیایی گیاهی مفید و فیبر غذایی است. علاوه بر این آب مایعات جذب شده به سرعت بیشتر و منجر به تغییرات چشمگیر بعد از خوردن غذا قند خون و سطح انسولین از جامد کل میوه ها” توضیح می دهد که دکتر چی خورشید استادیار در گروه تغذیه در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد.

glass of water

شاتر

نوشیدن آب به اندازه کافی

اگر شما نوشیدن آب کافی بدن شما بیشتر احتمال دارد برای حفظ آب شما در حال نوشیدن منجر به وزن آب.

با در نظر گرفتن اگر شما احساس پف کرده و یا قادر به از دست دادن وزن, مطمئن شوید که شما در حال نوشیدن آب به اندازه کافی. با توجه به MayoClinic, “ملی آکادمی علوم مهندسی و پزشکی مشخص شد که روزانه کافی مایع مصرف: حدود 15.5 فنجان (3.7 لیتر) مایعات برای مردان است. حدود 11.5 فنجان (2.7 لیتر) مایعات در روز برای زنان است.”

woman sleeping

شاتر

گرفتن به اندازه کافی خواب

اگر چه این اشتباه است به شدت به رژیم غذایی مربوط به آن جزء بزرگ از کاهش وزن پایدار است. هنگامی که در تلاش برای از دست دادن وزن آن بسیار مهم را به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن به اندازه کافی خواب.

با توجه به Byrdie “نه به اندازه کافی بخوابید شده است بارها و بارها علمی مرتبط با یک افزایش قابل توجهی در وزن. در یک نمونه یک مطالعه منتشر شده در مجله خواب نشان داد که زنانی که خواب کمتر از شش ساعت یک شب بیشتر در معرض ابتلا به افزایش وزن توسط یک عامل از 11 پوند از زنان که خواب حداقل هفت ساعت در هر شب.”

tinyurlis.gdclck.rushrtco.de