یکی از مواد غذایی شما هرگز نباید بخورید چون باعث چربی معده و نفخ

این هیچ راز است که وجود یکی بیش از حد بسیاری از راهنمایی و ترفندها به دنبال زمانی که می آید به از دست دادن وزن. بین رفتن بقالی و سفارشی برنامه تمرین خود را وجود دارد به ظاهر هرگز زمان کافی برای تمایل به هر گوشه ای از جدید خود را با شیوه زندگی سالم است.

خوشبختانه برای شما, بسیاری از کارشناسان سوگند توسط برخی نکات برای کاهش وزن است. یکی از مورد علاقه ما از دست دادن وزن هک توسط برش کردن برخی از غذاها از رژیم غذایی ما به خاطر چربی معده و نفخ. باریک کردن لیست از غذاهایی که می باید و نباید خوردن می شود خیلی آسان تر با یک راهنمایی کوچک.

بدون ado بیشتر, اجازه شیرجه رفتن به یک مواد غذایی شما هرگز نباید بخورید چون باعث می شود چربی معده و نفخ.

راه آسان برای دریافت دیگر فولر مو برای تابستان

mixed dried fruit

شاتر

مشترک “سالم” غذا تصور غلط است که همه مواد غذایی که تعلق در گروه میوه هستند ایده آل برای کاهش وزن است. نه همه میوه های مفید برای کمر خود را.

assortment of dried fruit

شاتر

این کلید برای بررسی ارزش غذایی و مواد تشکیل دهنده هر غذا شما قرار داده و به بدن خود را و که هنوز هم صادق است با میوه های خشک. با توجه به Livestrong, میوه های خشک حاوی مقدار زیادی کالری بیشتری نسبت به میوه های تازه از آنجا آب برداشته شده از آن در طول سازي روند. برای مثال یک فنجان کشمش حاوی 400 کالری در حالی که انگور تازه حاوی حدود 100 کالری در هر فنجان. چگونه دیوانه است؟!

dried fruit in bowl

شاتر

بسیاری از بسته بندی میوه های خشک می تواند چاق کننده, از آنجایی که آنها اغلب می تواند لود شده با شکر اضافه شده بیش از حد. وجود دارد برخی از راه های توصیه می شود شما می توانید یکپارچه اضافه کردن میوه های خشک به رژیم غذایی خود را به راه راست. با توجه به شکل مقاله توسط ثبت متخصص سینتیا بی احترامی صحبت کردن شما می توانید انتخاب کردن به صورت خشک و یا یخ خشک میوه ها که حاوی شکر و یا مواد نگهدارنده. به طور طبیعی خشک شده میوه ها کاملا امن و سالم حتی به خوردن.

dried fruit

شاتر

چه هستند برخی از شما از رفتن به میان وعده های سالم? اجازه دهید ما می دانیم مورد علاقه خود را در نظرات زیر!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>