تکان دهنده شیرین کننده شما هرگز نباید اضافه کردن به قهوه خود را به دلیل آن خرابه سوخت و ساز بدن شما

اگر شما از آنها بدم میاید, سیاه, قهوه, شما ممکن است وسوسه به لباس تا خود صبح دم با شیرین کننده و creamers. اما اگر شما با استفاده از این add-ins به طور منظم شما می تواند به صدمه زدن به خود را در دراز مدت سلامت و طرح از دست دادن وزن.

با که در ذهن در هنگام اضافه کردن یک شیرین کننده به قهوه خود این مهم را در نظر بگیرید چه مواد تشکیل دهنده شما در حال مصرف–و چگونه آنها ممکن است شما را تحت تاثیر بدن.

راه آسان برای دریافت دیگر فولر مو برای تابستان

coffee and creamer

شاتر

شیرین کننده های مصنوعی هستند یک گزینه جذاب برای کسانی که در تلاش برای از دست دادن وزن پس از آنها آسان و کم کالری را انتخاب کنید. اما آنها ممکن است انجام بیش از آسیب خوب.

شیرین کننده های مصنوعی حاوی مواد شیمیایی است که می تواند شما را پف کرده و حتی باعث سردرد و درد عضلانی تورم و سرگیجه است.

sugar

شاتر

صحبت کردن خوب + خوب دکتر فرانک Lipman توضیح داد که چگونه شیرین کننده های مصنوعی می تواند شما را تحت تاثیر اشتها و وزن: “طعم شیرین—می شود آن را مصنوعی یا واقعی شکر—به نظر می رسد نقش مهمی در افزایش اشتها”

او ادامه داد: “در واقع چندین مقیاس مطالعات در طول 30 سال گذشته بارها و بارها در بر داشت که شیرین کننده های مصنوعی کاربران به دست اورد وزن تر یا بالاتری BMIs نسبت به کسانی که آنها را استفاده نمی کند.”

woman holding stomach

شاتر

به جای امید بستن برای یک شیرین کننده طبیعی-مانند عسل و ملاس و شربت افرا–می تواند یک گزینه بهتر–به خصوص اگر شما در حال تلاش برای جلوگیری از طعم دهنده های مصنوعی.

اگر چه آنها قطعا یک گزینه بهتر است شما هنوز هم باید مراقب باشید که چقدر شما در حال اضافه کردن.

woman pouring coffee

شاتر

به گفته کلینیک مایو “شیرین کننده های طبیعی به طور کلی امن است. اما هیچ مزیت سلامت برای مصرف هر نوع خاص از شکر اضافه شده است.”

این مقاله ادامه “مصرف بیش از حد قند اضافه شده حتی شیرین کننده های طبیعی می تواند منجر به مشکلات سلامتی مانند پوسیدگی دندان و افزایش وزن و تغذیه نامناسب و افزایش تری گلیسیرید.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>