این قهوه مواد تشکیل دهنده است که چرا شما نمی توانید از شر خود را Muffin Top

اگر شما در حال نوشیدن قهوه هر روز صبح آن را یک ایده خوب را به توجه به آنچه که شما در حال قرار دادن به روز خود را می نوشند. خود به خود قهوه کاهش وزن دوستانه نوشیدنی کافئین می تواند کمک به افزایش سوخت و ساز خود را. اما برخی از مواد تشکیل دهنده قهوه می تواند به افزایش وزن منجر شود اگر شما دقیق نیست.

نگه داشتن خواندن برای همه چیز شما نیاز به دانستن!

coffee and cream

شاتر

قهوه قهوه

قهوه قهوه ممکن است به نظر می رسد بی ضرر است اما آن را می توانید اضافه کردن مقدار زیادی از ناسالم مواد مغذی به رژیم غذایی خود را.

با توجه به Heatlhline “اگر چه مواد تشکیل دهنده می تواند متفاوت باشد با نام تجاری ترین قهوه creamers ساخته شده از ترکیب آب و شکر و روغن نباتی. قهوه قهوه معمولا به شدت فرآوری شده و حاوی شکر اضافه شده است.”

sugar

شاتر

این مقاله ادامه “برخی از انواع قهوه قهوه می تواند تا 5 گرم از شکر را در یک وعده. که بیش از 1 قاشق چای خوری شکر. برای مرجع انجمن قلب آمریکا توصیه می کند محدود کردن مصرف روزانه خود را از شکر اضافه شده به بیش از 6 قاشق چای خوری (24 گرم) برای زنان و 9 قاشق چای خوری (36 گرم) برای مردان است.”

اگر شما در حال تلاش برای پیگیری از دست دادن وزن خود محدود کردن این کالری بالا و قند بالا مواد تشکیل دهنده یک ایده خوب است.

flat stomach

شاتر

به علاوه بسیاری از قهوه creamers باید طعم دهنده های مصنوعی اضافه شده است.

اگر شما در حال تلاش برای خوردن تمیز کننده و محدود کردن فرآوری مواد را در رژیم غذایی خود را, شما احتمالا باید برای جلوگیری از این قهوه creamers.

coffee with cinnamon

شاتر

به جای اضافه کردن برخی از مواد تشکیل دهنده سالم به قهوه خود را یک راه خوب برای سرعت بخشیدن به از دست دادن وزن.

برای مثال اضافه کردن شیر جو و یا مهره شیر و برخی از دارچین می تواند یک جایگزین سالم برای شیرین کردن قهوه خود را بدون اضافه کردن کالری بیش از حد بسیاری و یا بیش از حد قند.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>