4 “سالم” غذاهای صبحانه است که در واقع باعث افزایش وزن

شروع صبح خود را با یک صبحانه سالم بسیار مهم است برای از دست دادن وزن. متاسفانه بسیاری از صبحانه است که اغلب در نظر گرفته شود “سالم” در واقع می تواند پر از کالری و قند است که می تواند مخل به از دست دادن وزن شما را بدون تحقق آن.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای 4 “سالم” غذاهای صبحانه شما باید به جلوگیری از آنجا که آنها به افزایش وزن منجر شود!

cereal

شاتر

حبوبات

غلات صبحانه حتی آنهایی که به نظر می رسد سالم هستند اغلب سرشار از کالری و قند است که از دست دادن وزن یک چالش است.

با توجه به Healthline, “حبوبات بسته اغلب شامل بهداشت ادعا می کند مانند” شامل غلات سبوس دار.’ برچسب نیز ممکن است نشان می دهد که حبوبات منبع خوبی از مواد مغذی مانند ویتامین A و آهن است. در این غلات به شدت فرآوری شده و حاوی مقدار کمی از غلات سبوس دار. همچنین مواد مغذی مصنوعی اضافه شده در یک فرآیند به نام غنی سازی.”

protein bars

شاتر

میله پروتئین

اگر چه میله پروتئین صدا ممکن است مانند یک قابل اعتماد و انتخاب سالم برای صبحانه حقیقت این است که بسیاری از مارک های بسته در قند و فرآوری مواد.

با که در ذهن چسبیده به میله پروتئین ساخته شده با کل مواد غذایی و قند پایین است یک ایده خوب به خصوص اگر شما امیدوار به انجام رساندن از دست دادن وزن.

granola

شاتر

گرانولی را کنار بگذارید

Granola انتخاب محبوب برای کسانی که به دنبال یک صبحانه سالم. شما می خواهید به مراقب باشید در هنگام غذا خوردن آن است.

بسیاری از فروشگاه خریداری گرانولی را کنار بگذارید مارک شگفت آور قند بالا بنابراین شما قطعا باید بررسی مواد تشکیل دهنده قبل از توجه به آن یک انتخاب سالم.

orange juice

شاتر

آب پرتقال

آب پرتقال یک صبحانه کلاسیک نوشیدنی وجود دارد اما قطعا گزینه های سالم. آب پرتقال سرشار از کالری و قند هستند و به نوبه خود می تواند در غیر این صورت صبحانه سالم به مخالف است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>