ترکیب سالاد را در رژیم غذایی خود را منظم می تواند یک راه عالی برای شروع به از دست دادن وزن است. اما این مهم است به خاطر داشته باشید که بسته به انتخاب خود را از لباس شما می تواند مصرف کالری بیشتر از شما فکر می کنید در اصل عطف وعده غذایی خود را به کمتر از رژیم غذایی دوستانه.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای یک سس سالاد شما هرگز نباید استفاده کنید چون باعث افزایش چربی!

caesar salad

شاتر

سزار پانسمان

سزار پانسمان است که قطعا یک سس سالاد است که شما باید نگه دارید در حد اعتدال. آن را سرشار از کالری و چربی و سدیم–خود را تبدیل غذایی سالم به مخالف است.

دو قاشق غذا خوری در خدمت سزار پانسمان می توانید به همان اندازه که حاوی 170 کالری و 18 گرم چربی و 270 میلی گرم سدیم.

caesar dressing

شاتر

این نیز مهم است به یاد داشته باشید که بسیاری از مردم بیش از این برچسب را اندازه خدمت به طوری که آنها ممکن است مصرف بیشتر کالری و چربی و سدیم از انتظار است.

با در نظر گرفتن اضافه کردن سزار سس به سالاد خود می تواند مخل به کاهش وزن شما و به طور بالقوه می تواند خود را خراب کردن “سالم” سالاد.

caesar salad and dressing

شاتر

به جای چسبیدن به فروشگاه خریداری سزار سس سعی کنید دستور العمل خود را برای یک نسخه سالم از سزار, سس, بنابراین شما می توانید دقیقا همان چیزی است که در سس و سالاد.

olive oil and balsamic

شاتر

به علاوه اگر شما واقعا می خواهید برای محدود کردن کالری اضافی از پانسمان شما همیشه می تواند چوب به برخی از روغن زیتون و سرکه.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de