4 “سالم” تنقلات شما باید به دور انداختن Asap زیرا آنها باعث می شود چربی معده و نفخ

اضافه کردن میان وعده های سالم را به رژیم غذایی خود را منظم می تواند یک راه عالی برای شروع به غذا خوردن بهتر است. با وعده شگفت انگیزی بر روی غذاهای سالم در طول روز می توان آن را آسان تر برای جلوگیری از پرخوری کمتر غذاهای سالم هنگامی که گرسنه است. نه همه “سالم” تنقلات در واقع برای شما خوب است.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای “تنقلات سالم” شما باید به دور انداختن asap زیرا آنها باعث چربی معده و نفخ است.

granola

شاتر

گرانولی را کنار بگذارید

Granola به نظر می رسد مانند یک میان وعده سالم, گزینه, اما آن را در واقع می تواند سرشار از کالری و پر از شکر اضافه شده است. با در نظر گرفتن اگر شما در حال غذا خوردن غلات به طور منظم آن را ممکن است انجام بیش از آسیب خوب.

بررسی برچسب های تغذیه قبل از چیدن یک گرانولی را کنار بگذارید (و توجه به محتوای قند) و یا سعی کنید آن را به خودتان!

protein bars

شاتر

میله پروتئین

میله پروتئین دیگری به ظاهر سالم میان وعده است که می تواند به افزایش وزن منجر شود. بسیاری از کالری بسیار بالایی هستند و در واقع فاقد پروتئین است.

برایان St. Pierre R. D. C. S. C. S. مدیر از عملکرد تغذیه در دقت تغذیه می گوید زنان, سلامت,”بعضی اوقات یک پروتئین’ نوار نمی کند در واقع باید که مقدار پروتئین در آن است. بدون پروتئین کافی به بار نمی ارضای گرسنگی خود را برای مدت طولانی.”

vegetable chips

شاتر

چیپس سبزیجات

چیپس سبزیجات دیگر “سالم” میان وعده است که ممکن است شما انجام بیش از آسیب خوب و این واقعا بستگی به برچسب تغذیه. قبل از خرید هر نام تجاری از تراشه های گیاهی, بررسی سدیم و کالری و چربی و نه کورکورانه فرض آنها خواهید بود بهتر از سیب زمینی معمولی. با توجه به شبکه غذایی که کالری و چربی آنها تقریبا در همان پارک توپ به عنوان سیب زمینی معمولی. کالری محدوده از حدود 125 به 160 حالی که چربی در حدود 10 تا 11 گرم در هر اونس می باشد.”

به علاوه مهم نیست که چه نوع از تراشه های شما در حال غذا خوردن نگه داشتن آنها را در حد اعتدال.

veggie dip

شاتر

گیاهی شیب

اگر شما در حال فرو بردن سبزیجات خود را در سس رنچ و یا دیگر گیاهی شیب آن را به یک زمان خوب به داد و سوئیچ را به یک گزینه سالم مانند حموس یا ماست و خیار. با توجه به فیلادلفیا مجله “کامل و چربی سس رنچ است که کالری بالا فراهم می کند و کمی مواد مغذی است. همچنین واقعی خدمت به اندازه سس رنچ بسیار کوچک: دو قاشق غذا خوری به اندازه انگشت شست خود را.”

این همه نیست. “فقط مصرف دو قاشق غذاخوری از سس رنچ به شما می دهد 12 درصد روزانه خود مقدار چربی های اشباع شده (بد عروق گرفتگی نوع) و 140 کالری است که معادل 1.40 مایل در حال اجرا” مقاله همچنان ادامه دارد.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>