یادگیری تعادل در تغذیه سالم و فعالیت بدنی می تواند به شما در کاهش وزن راحت تر و از بین رفتن آن کمک کند.

آن را از افرادی بگیرید که کاهش وزن را با موفقیت حفظ کرده اند:
98٪ عادتهای غذایی خود را تغییر داده اند.
94٪ فعالیت بدنی خود را خصوصاً پیاده روی افزایش داده اند.
منبع: ثبت ملی کنترل وزن
اهداف واقع بینانه تعیین کنید.
بدانید امروز کجا هستید ، بنابراین می دانید چگونه می توانید به کجا برسید. شاخص توده بدنی (BMI) خود را بیاموزید. خود را برای رسیدن به موفقیت با اهداف کوتاه مدت ، مانند “من تغییراتی در سبک زندگی ایجاد می کنم که به من کمک می کند تا 3-5٪ از وزن بدن خود را از دست بدهم.” اهداف كوتاه مدت می توانند دست یافتنی تر به نظر برسند و شما را به سمت اهداف بلند مدت خود سوق دهند.

درک کنید که چقدر و چرا می خورید.
از یک دفتر خاطرات غذایی یا برنامه ردیابی استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی ، چه مقدار و چه موقع غذا می خورید. توجه به عادات غذایی خود و آگاهی از موانع و بهانه های خود می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

اندازه بخش را مدیریت کنید. رژیم لاغری 
پرخوری کردن بسیار آسان است و قتی بیش از حد غذا سرو می کنید. بخش های کوچکتر می توانند به جلوگیری از خوردن بیش از حد کمک کنند. تفاوت بین یک بخش و یک وعده و نحوه نگهداری معقول بخش را بیاموزید.

انتخاب های هوشمندانه انجام دهید.
لازم نیست از همه غذاهای مورد علاقه خود دست بکشید. در عوض یاد بگیرید که به جای آن ، غذای هوشمند و جایگزینی ساده تهیه کنید. میان وعده های سالم را کشف کنید و چگونه میوه ها ، سبزیجات و غلات سبوس دار به ماندگاری کامل تر شما کمک می کنند.

از نظر جسمی فعال باشید.
فعالیت بدنی هر چیزی است که مانند قدم زدن ، ضربان قلب شما را بالا می برد. حداقل 150 دقیقه فعالیت متوسط ​​در هفته داشته باشید. با شدت بیشتری حرکت کنید و کمتر بنشینید.