5 قدم برای از دست دادن وزن و دور نگه داشتن آن

یادگیری تعادل در تغذیه سالم و فعالیت بدنی می تواند به شما در کاهش وزن راحت تر و از بین رفتن آن کمک کند.

آن را از افرادی بگیرید که کاهش وزن را با موفقیت حفظ کرده اند:
98٪ عادتهای غذایی خود را تغییر داده اند.
94٪ فعالیت بدنی خود را خصوصاً پیاده روی افزایش داده اند.
منبع: ثبت ملی کنترل وزن
اهداف واقع بینانه تعیین کنید.
بدانید امروز کجا هستید ، بنابراین می دانید چگونه می توانید به کجا برسید. شاخص توده بدنی (BMI) خود را بیاموزید. خود را برای رسیدن به موفقیت با اهداف کوتاه مدت ، مانند “من تغییراتی در سبک زندگی ایجاد می کنم که به من کمک می کند تا 3-5٪ از وزن بدن خود را از دست بدهم.” اهداف كوتاه مدت می توانند دست یافتنی تر به نظر برسند و شما را به سمت اهداف بلند مدت خود سوق دهند.

درک کنید که چقدر و چرا می خورید.
از یک دفتر خاطرات غذایی یا برنامه ردیابی استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی ، چه مقدار و چه موقع غذا می خورید. توجه به عادات غذایی خود و آگاهی از موانع و بهانه های خود می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

اندازه بخش را مدیریت کنید. رژیم لاغری 
پرخوری کردن بسیار آسان است و قتی بیش از حد غذا سرو می کنید. بخش های کوچکتر می توانند به جلوگیری از خوردن بیش از حد کمک کنند. تفاوت بین یک بخش و یک وعده و نحوه نگهداری معقول بخش را بیاموزید.

انتخاب های هوشمندانه انجام دهید.
لازم نیست از همه غذاهای مورد علاقه خود دست بکشید. در عوض یاد بگیرید که به جای آن ، غذای هوشمند و جایگزینی ساده تهیه کنید. میان وعده های سالم را کشف کنید و چگونه میوه ها ، سبزیجات و غلات سبوس دار به ماندگاری کامل تر شما کمک می کنند.

از نظر جسمی فعال باشید.
فعالیت بدنی هر چیزی است که مانند قدم زدن ، ضربان قلب شما را بالا می برد. حداقل 150 دقیقه فعالیت متوسط ​​در هفته داشته باشید. با شدت بیشتری حرکت کنید و کمتر بنشینید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum su tesisatçısımobil ödeme bozdurmahtml nullednulled themes1xbetbuy instagram followersMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme