ترسناک دلیل شما باید هرگز خوردن صبحانه بعد از 10 AM

شروع روز خود را با یک صبحانه متعادل است راه ایده آل برای شروع صبح خود را به ویژه هنگامی که شما در یک رژیم غذایی. همیشه کلید برای شروع وعده های غذایی روزانه خود بر روی پای راست و صبحانه کامل را فراهم می کند فرصت را به انجام درست آن.

هنگامی که شما فکر می کنید مورد علاقه خود را در ثانیهealthy صبحانه شما احتمالا فکر می کنم مقدار زیادی از پروتئین و میوه های تازه– و شما رو این ایده درست است. هنگامی که شما تمرکز بر آماده سازی یک صبحانه تازه برای کاهش وزن موفق شما تا کنون داده شده خیلی فکر کردم به زمان از روز شما scarfing کسانی که تازه تخم مرغ ؟

در این زمان شما عادت به خوردن صبحانه در صبح است که در واقع فقط به عنوان مهم به عنوان آنچه که شما در حال غذا خوردن خود را برای اولین وعده غذایی روز است. به گفته کارشناسان شما باید سعی کنید آن را یک اولویت برای خوردن صبحانه قبل از 10.m. هر روز و ما به شما بگویم چرا.

woman making toast

شاتر

در مصاحبه با فوربس متخصص تغذیه کیم لارسون می گوید بهترین زمان برای صبحانه است که در عرض دو ساعت پس از بیدار شدن از خواب در صبح است. “هر چه زودتر شما از خوردن صبحانه بعد از خواب بیدار می شوید بهتر از آن است که برای سوخت و ساز خود” لارسون می گوید.

به طور کامل پرش و یا از دست رفته صبحانه است و حتی بدتر برای سلامت شما لارسون بیشتر توضیح می دهد.

“از دست رفته خود را به وعده غذایی صبح خود را دچار سردرگمی گرسنگی هورمون های تنظیم شما تا به پرخوری بعد از آن در روز است. بسیاری از مردم احساس می کنید گرسنه قبل از خواب فقط به این دلیل آنها نمی خورده به اندازه کافی پیش از آن در روز و بدن در تلاش است تا برای آن” لارسون می گوید فوربس.

scrambled eggs and sausage

شاتر

سلامت زنان برجسته یک مطالعه که توضیح می دهد که بهترین زمان برای سعی کنید برای بیدار شدن و خوردن صبحانه در صبح به خاطر جلوگیری از افزایش وزن. سلامت زنان گزارش می دهد که یک 2015 چاقی مطالعه نشان داد مصرف یک پروتئین بالا صبحانه بین 6:00 صبح و 9:45 صبح بود و مرتبط با کاهش خطر ابتلا به بدن افزایش چربی و کمتر گرسنگی در طول روز است.

woman holding a mug

شاتر

در حال حاضر اجازه دهید به نوبه خود توجه ما را به بهترین پروتئین بسته بندی مواد غذایی شما باید تمرکز در هنگام آماده سازی خود را روزانه صبحانه. برخی از خوشمزه صبحانه غذاهایی که حاوی مقدار زیادی از پروتئین شامل تخم مرغ و بیکن ترکیه, ماست یونانی, و بسیاری دیگر. امکانات واقعا بی پایان هستند!

assortment of breakfast food

شاتر

مورد علاقه خود را چه صبحانه سالم به در صبح ؟ اجازه دهید ما می دانیم شما برو به صبح آرد را در نظرات زیر!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>