4 غذایی که هرگز نباید بخورید زیرا آنها منجر به فوری افزایش وزن

مرور راهرو مواد غذایی در جستجوی آسان برای گرفتن مواد غذایی که کمر پسند است و سخت تر از همیشه. وجود دارد بسیاری از موارد که برچسب چربی و کم چربی و یا رژیم غذایی-دوستانه که در حقیقت در حال بدتر برای شما از کامل کالری نسخه. اگر شما به دنبال کاهش وزن شما باید هدایت روشنی از این مواد غذایی محبوب.

Agave

آگاو

آگاو به دست آوردن محبوبیت به همراه نارگیل و شکر و تاریخ شکر به عنوان یک “سالم” و جایگزین مناسبی برای شکر سفید. متاسفانه, آن را هنوز هم شکر. آگاو می کند رتبه نسبتا پایین در هر دو شاخص گلیسمی و بار قند خون ترازو به همین دلیل است که آن را محبوب به عنوان یک جایگزین قند. اما آن را بسیار بالا با فروکتوز. مصرف مقادیر زیادی از اضافه فروکتوز می تواند به تضعیف سوخت و ساز خود را سلامت. و آن شامل 60 کالری در هر قاشق غذا خوری در مقابل 48 کالری برای قند. اگر شما به دنبال یک سالم قند گزینه جایگزینی چوب با استویا.

dried fruit

شاتر

میوه های خشک

میوه های خشک برای شما سالم است زیرا آنها حاوی فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مناسب است ؟ شاید اگر شما فقط به خوردن وعده های کوچک در مناسبت نمی توان آن را یک معامله بزرگ است. میوه های خشک کوچکتر است و حاوی شکر تغلیظ شده به همین دلیل است که آن را بسیار شیرین تر از میوه های تازه. از آنجا که وجود دارد تمایل به پرخوری میوه های خشک. اگر چه میوه های خشک مناسب است, میوه های تازه بسیار سالم انتخاب کنید.

low fat yogurt

شاتر

ماست کم چرب

بیشتر ماست های کم چرب پر شده با شکر اضافه شده است. این است زیرا هنگامی که شما حذف چربی ماست و تلخ است. برای جبران فقدان طعم بسیاری از ماست تولید کنندگان اضافه کردن طعم دهنده های مصنوعی و شیرین کننده های. وقتی که می آید به ماست پر چرب بسیار سالم انتخاب کنید. که پر کردن مواد مغذی که شما را نگه می دارد فولر دیگر و شما را از دست ندهید شکر.

flavored coffee

شاتر

قهوه طعم دار

قهوه شناخته شده است خفیف اشتها و کافئین موجود در آن می تواند به افزایش سوخت و ساز خود را. این درست است که شما در حال نوشیدن قهوه سیاه و سفید. قهوه طعم دار از جمله lattes frappes و قهوه سرد هستند اغلب حاوی کالری و قند است. سود شما از کافئین از دست داده است زمانی که شما در حال نوشیدن کالری خود را.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>