اگر شما در حال پیگیری از مصرف قند خود را, اما نفرت, سیاه, قهوه, شما ممکن است وسوسه به سعی کنید از شیرین کننده های مصنوعی که در حال کم کالری است. متاسفانه این شیرین کننده های مصنوعی به عنوان رژیم غذایی دوستانه به عنوان آنها ممکن است به نظر می رسد. در واقع با استفاده از آنها به طور منظم می تواند منجر به مشکلات بزرگ خود را برای سلامت و کاهش وزن.

نگه داشتن خواندن برای همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد شیرین کننده های مصنوعی–و آنچه شما باید به جای استفاده!

artificial sweeteners

شاتر

شیرین کننده های مصنوعی

شیرین کننده های مصنوعی می تواند منجر به مشکلات هضم از جمله نفخ است.

بانی بلک ثبت متخصص و, بهداشت و سلامتی, متخصص برای افرا Holistics توضیح داد: خطرات ناشی از شیرین کننده های مصنوعی: “از آنجا که بدن قادر به هضم شیرین کننده های مصنوعی (مانند سوربیتول سوکرالوز, Acesulfame-K) آنها عبور در طول رودهها و تخمیر وجود دارد به جای. این عدم هضم غذا منجر به افزایش گاز و نفخ معده درد و اسهال است.”

coffee sweetener

شاتر

با در نظر گرفتن اگر شما به طور منظم در حال امید بستن برای کم کالری شیرین کننده های مصنوعی, از آن زمان به تجدید نظر–به خصوص اگر شما در حال تجربه هر یک از عوارض جانبی بلک ذکر شده است.

به جای آن سعی کنید با استفاده از شیرین کننده های طبیعی برای عطر و طعم قهوه خود را.

maple syrup

شاتر

عسل و شربت افرا دو انتخاب های محبوب است. قند طبیعی موجود در این مواد می تواند کمک به شیرین سیاه و قهوه.

استویا یکی دیگر از محبوب شیرین کننده شما می تواند جایگزین مناسبی برای قند است. به علاوه با توجه به Healthline وجود دارد از دیگر مزایای بهداشت و درمان نیز “مانند کاهش مصرف کالری سطح قند خون و خطر حفره.”

flat stomach

شاتر

با که در ذهن شما لازم نیست که به نوبه خود به شیرین کننده های مصنوعی برای یک کاهش وزن دوستانه فنجان قهوه است. به جای استفاده از منابع طبیعی از شکر واقعی و یا اضافه کردن چند قطره استویا به قهوه خود را می تواند یک جایگزین سالم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de