زندگی 4-تغییر رژیم غذایی نرم برای نگه داشتن وزن در قرنطینه

اگر شما نگران اضافه وزن در قرنطینه شما به تنهایی نیست. با مردم صرف زمان بیشتری را در خانه وسوسه پرخوری (یا شراب خواری در غذاهای ناسالم) می تواند مشکل را نادیده بگیرد. با این حال وجود دارد برخی از استراتژی ها و رژیم غذایی هک است که می تواند کمک به شما در دفع افزایش وزن در دوران قرنطینه.

نگه داشتن خواندن برای همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد نگه داشتن وزن کردن در حالی که شما در خانه گیر کرده!

woman drinking water

شاتر

1. نوشیدن آب بیشتر

نوشیدن مقدار زیادی آب ضروری است برای سلامتی کلی شما و از دست دادن وزن. Susan E. Wilson RDN رئیس جمهور کنتاکی آکادمی تغذیه و رژیم های غذایی گفت: روزمره بهداشت و درمان “با نوشیدن مایعات در طول روز شما در حال نگه داشتن شکم خود را فقط یک کمی کامل تر و در نتیجه کمتر احساس گرسنگی.”

Healthline توضیح میدهد: “آن است که 100 ٪ کالری-رایگان شما کمک می کند تا برای سوزاندن کالری بیشتر و حتی ممکن است سرکوب اشتها خود را در صورت مصرف قبل از غذا.”

meal planning

شاتر

2. برنامه غذایی جلوتر از زمان

برنامه ریزی وعده غذایی راه خوبی برای پیگیری از رژیم غذایی خود را و را انتخاب سالم. با برنامه ریزی وعده های غذایی خود را جلوتر از زمان, شما می توانید مطمئن شوید که شما در حال گرفتن مواد مغذی شما نیاز دارید در حالی که سالم نگه داشتن بخش داشته باشید.

به علاوه برنامه ریزی وعده غذایی راه خوبی برای مواد غذایی خود را از سفرهای سریع و کارآمد است که مهم است که آن را می آید به فروشگاه مواد غذایی اجرا می شود در قرنطینه.

apple and peanut butter

شاتر

3. تهیه میان وعده سالم گزینه های

پس از شما را به ماندن در خانه بیشتر, آن را سخت برای جلوگیری از وعده به طور کامل. با که در ذهن تهیه میان وعده سالم گزینه های جلوتر از زمان است یک راه خوب برای خودتان جلوگیری از رسیدن به گزینه های ناسالم مثل چیپس و چوب شور.

سعی کنید چسبیده با میوه ها و مهره کره سبزیجات و یا آزمایش با برخی از میان وعده سالم دستور العمل آنلاین.

woman sleeping

شاتر

4. یک خواب شب خوب

خواب ضروری برای زندگی سالم و کاهش وزن سالم. با توجه به Healthline خواب بیش از حد کمی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی وزن خود را: “برای شروع اشتها را افزایش می دهد و شما کمتر احتمال دارد به مقاومت در برابر وسوسه و کنترل بخش. به مسائل بدتر از آن می تواند تبدیل به یک چرخه معیوب. شما کمتر در خواب وزن بیشتر به شما به دست آوردن و بیشتر وزن شما به دست آوردن سخت تر از آن است که به خواب.”

با در نظر گرفتن اولویت خواب است گام مهمی در دستیابی به کاهش وزن و حفظ وزن فعلی خود را.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>