غیر منتظره رژیم غذایی اشتباه که باعث شده است شما اضافه وزن در قرنطینه به گفته کارشناسان

بسیاری از مردم در حال تجربه افزایش وزن در قرنطینه. در واقع با توجه به دائم نظرسنجی 47 درصد از زنان و 22 درصد از مردان در پاسخ آنها را به دست اورد وزن در دوران انزوا. متفاوت عوامل کمک به کاهش وزن, از جمله عدم ورزش و استرس بیشتر غذا خوردن.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای غیر منتظره رژیم غذایی اشتباه است که باعث شده وزن به دست آورید.

meal planning

شاتر

نه برنامه ریزی وعده های غذایی

با خیلی زمان بیشتری را در خانه ممکن است آن را آسان تر برای ترک برنامه ریزی وعده های غذایی به تاریخ و زمان آخرین دقیقه. متاسفانه که احتمالا بهترین ایده برای رژیم غذایی خود را.

به جای وعده غذایی برنامه ریزی جلوتر از زمان می تواند کمک به نگه داشتن وزن خود را در چک. با ترکیب مقدار زیادی از پروتئین و فیبر محدود کردن غذاهای فرآوری شده و اضافه کردن در میوه ها و سبزیجات برنامه ریزی وعده های غذایی باعث می شود آن را آسان تر به چوب به یک رژیم غذایی سالم است.

salad

شاتر

بدون برنامه ریزی وعده های غذایی خود را و تنقلات جلوتر از زمان, شما می تواند به یک الگوی مقابله با استرس غذا خوردن ناسالم بیش از حد غذاهای فرآوری شده.

Healthline بر اهمیت از جمله تنقلات در برنامه غذایی خود را: “تنقلات می تواند کمک به کاهش گرسنگی ترویج احساس پری و کاهش کلی تعداد کالری در هر روز می خورید. پروتئین و فیبر غنی از ترکیبات مانند آجیل بوداده نخود یا سبزیجات و هوموس به نظر می رسد بهترین راه حل مناسب برای ترویج کاهش وزن.”

feet on a scale

شاتر

آن را نیز ایده خوبی است به شامل تنوع در برنامه غذایی خود را کاهش شانس شما تبدیل شدن به حوصله و با برنامه غذایی و توسل به دیگر کمتر گزینه های سالم.

به علاوه با توجه به Healthline, “خوردن انواع مواد غذایی است که ابزاری در ارائه بدن خود را با مواد مغذی به آن نیاز دارد.”

meal planning

شاتر

برنامه ریزی وعده های غذایی نیز می تواند کمک به نگه داشتن مواد غذایی خود را بازديد کارآمد است. با دانستن آنچه شما نیاز دارید برای هفته پیش رو از آن خواهد بود آسان تر به چوب به یک لیست وقتی که می آید زمان برای رفتن به فروشگاه مواد غذایی.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>