4 صبحانه کالاهای اساسی هیچ کس نباید از داشتن دیگر از آنجا که آنها به آرامی از بین بردن سوخت و ساز بدن شما

اگر شما امیدوار به از دست دادن وزن, این ایده خوبی است برای نگاهی دقیقتر به آنچه که شما در حال غذا خوردن–به خصوص برای صبحانه. صبحانه شناخته شده است به عنوان مهم ترین وعده غذایی روز است که هنوز هم درست است اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن است. به عبارت دیگر پرش صبحانه نیست, پاسخ برای کاهش وزن پایدار است. در واقع با توجه به WebMD “[M]سنگ معدن از 75 درصد از افرادی که از دست دادن بیش از 30 پوند و نگه داشتن آن خاموش خوردن وعده غذایی صبح هر روز است.”

اما آنچه شما انتخاب می کنید به خوردن صبحانه قطعا نقش یک عامل است. با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای 4 صبحانه کالاهای اساسی شما باید قطع در اسرع وقت برای از دست دادن وزن!

bagel

شاتر

بیگل

اگر شما می خواهید به از دست دادن وزن و برش شیرینی اولین گام خوب است. شیرینی با کالری بالا–حدود 350 کالری در هر وعده. به علاوه با توجه به سلامت “ترین شیرینی کمبود ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر است. بدون فیبر و کربوهیدرات ها در یک نان شیرینی حلقوی هضم به سرعت تبدیل به قند و سپس آن را احتمالا به چربی است.”

با در نظر گرفتن شروع کردن روز خود را با نان شیرینی حلقوی است که احتمالا بهترین راه برای پرش شروع به سوخت و ساز خود و یا حمایت از از دست دادن وزن.

cereal

شاتر

حبوبات

همه غلات بد هستند برای از دست دادن وزن. بسیاری از به ظاهر سالم گزینه های پر از شکر و فاقد فیبر است که می تواند صدمه دیده خود را به طور کلی رژیم غذایی.

با توجه به غذا خوردن این و نه آن!, شما باید خواندن برچسب های مواد غذایی از هر جعبه غلات حتی به ظاهر سالم گزینه های: “ما توصیه می کنیم به دنبال حبوبات با حداقل 3 گرم فیبر و بیش از 10 گرم قند در هر 1 فنجان خدمت.”

sausage and bacon

شاتر

بیکن و سوسیس

گوشت های فرآوری شده نگهداری می شود باید در حد اعتدال برای هر رژیم غذایی سالم است. آنها سرشار از نمک و چربی می تواند یک مشکل بزرگ برای رژیم غذایی خود را.

نه تنها مصرف گوشت های فرآوری شده در ارتباط کاهش وزن, اما آن را نیز به بسیاری از شرایط بهداشتی مزمن.

muffins

شاتر

کلوچه

اگر چه کلوچه ها اغلب به عنوان یک دسر سالم گزینه آنها در واقع پر از کالری و قند و چربی است. فروشگاه خرید کلوچه مارک می توانید حدود 400 کالری در هر وعده.

با در نظر گرفتن اجتناب از کلوچه در دسترس نباشد و یا تلاش سالم دستور غذا را در خانه بهتر است.

tinyurlis.gdclck.rushrtco.de

ایندکسر