چسبیده به مواد تشکیل دهنده سالم است یک راه خوب برای ترویج کاهش وزن. برخی از مواد تشکیل دهنده باید اعتبار بودن “سالم” اما در واقع می تواند منجر به مشکلات سلامتی و کاهش وزن.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای 4 “سالم” مواد تشکیل دهنده شما باید با استفاده از ASAP اگر شما می خواهید به منظور توسعه یک رژیم غذایی سالم.

margarine

شاتر

مارگارین

کره دارای شهرت بد اما مارگارین آن “سالم” جایگزین در واقع می تواند منجر به مشکلات سلامتی بیشتر.

با توجه به Healthline, “مارگارین است نه غذا… این مجمع از مواد شیمیایی و تصفیه روغن های که ساخته شده است به نگاه و طعم و مزه غذا می خواهم. جای تعجب نیست Framingham Heart مطالعه نشان داد که افرادی که به جای کره با مارگارین در واقع بیشتر احتمال دارد به مرگ از بیماری قلبی است.”

granola

شاتر

گرانولی را کنار بگذارید

Granola یک ماده محبوب است و اغلب به مخلوط اضافه شده و ماست به عنوان یک “سالم” علاوه بر این.

بسیاری از مارک های گرانولی را کنار بگذارید سرشار از قند و کالری است. با که در ذهن با تکیه بر این عنصر به عنوان یک منبع سالم از مواد مغذی است که بهترین ایده است.

apple sauce

شاتر

سس سیب

سس سیب محبوب جایگزینی عنصر در بسیاری از دستور العمل های به آنها را سالم.

با این حال شما باید با استفاده از این عنصر با احتیاط از آنجا که بسیاری از مارک های بالا در شربت ذرت با فروکتوز بالا. Annessa Chumbley Indianapolis-بر اساس ثبت متخصص تغذیه و مشاور برتر پروتئین می گوید فوربس “این می تواند اضافه کردن به پنج قاشق چای خوری شکر در هر وعده.”

vegetable oil

شاتر

روغن نباتی

روغن نباتی است که دیگر تعجب آور مواد تشکیل دهنده است که می تواند منجر به برخی از مشکلات سلامتی.

با توجه به غذا خوردن این و نه آن!, “نیمه جامد روغن های گیاهی می تواند به افزایش کلسترول بد و افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de