یک بشقاب تخم مرغ شما هرگز نباید بخورید چون باعث فوری افزایش وزن

تخم مرغ یک منبع بزرگ از پروتئین است و می تواند نقش مهمی در سالم, کاهش وزن رژیم غذایی دوستانه. اما بسته به اینکه چگونه شما طبخ تخم مرغ های خود را (و آنچه را به آنها اضافه کنید) شما می تواند با ایجاد اختلال از مزایای بهداشت و درمان. در واقع خود را مورد علاقه دستور العمل های تخم مرغ حتی ممکن است کمک به کاهش وزن و نه کاهش وزن.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای یک بشقاب تخم مرغ شما باید هرگز علت آن را منجر به افزایش وزن!

breakfast sandwich

شاتر

صبحانه ساندویچ

ساندویچ صبحانه محبوب صبحانه–و با تنظیم آنها می توان به از دست دادن وزن بیش از حد دوستانه. اما محبوب ترین ساندویچ صبحانه دست علامت وقتی که می آید به از دست دادن وزن.

اغلب آنها اضافه کردن یک نان و پنیر و بیکن یا سوسیس به خدمت از تخم مرغ است. با در نظر گرفتن یک ساندویچ صبحانه می تواند اضافه کردن به بالا و کالری صبحانه.

feet on a scale

شاتر

با توجه به بهداشت و درمان “[M]ost شیرینی کمبود ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر است. و بدون فیبر و کربوهیدرات ها در یک نان شیرینی حلقوی هضم به سرعت تبدیل به قند و سپس آن را احتمالا به چربی است.”

اضافه کردن به شدت فرآوری شده صبحانه گوشت را به مخلوط تخم مرغ خود را ظرف می شود حتی بیشتر ناسالم.

veggie omelette

شاتر

با که در ذهن چسبیده به دیگر تخم مرغ, غذاهای مانند املت و نیمرو و تخم مرغ است یک ایده خوب است. به علاوه شما می توانید به راحتی ترکیب سبزیجات مانند فلفل و پیاز و اسفناج را در این ظروف–ساخت آنها حتی برای شما بهتر است.

breakfast burrito

شاتر

اگر شما واقعا می خواهید یک ساندویچ صبحانه, مطمئن شوید که شما در حال خوردن آن در حد اعتدال و یا به دنبال جایگزین های سالم. امید بستن برای گندم نازک نان یا گندم (یا حتی اسفناج) چیپس نیز یک راه خوب برای نگه داشتن خود را صبحانه های سالم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر