این همیشه یک ایده خوب برای نگه داشتن شربت خانه خود را مجهز به لبه, اما آن را نیز مفید به فکر می کنم دو بار در مورد ارزش غذایی این مواد غذایی شما به سرعت دور ماشین. این هیچ راز است که همه ما نیاز به شربت خانه ملزومات برای ساخت پخت و پز آسان است. با این حال برخی از کسانی که ساده شربت خانه مواد تشکیل دهنده در واقع منجر به افزایش وزن ناخواسته.

خوشبختانه برای شما, ما جمع بالا شربت خانه مواد غذایی شما باید ولگرد دور از برای حفظ یک رژیم غذایی سالم است. از فوری صبحانه وعده های غذایی برای پرواربندی چاشنی های ما رو کم کردن در بالا شربت خانه مواد تشکیل دهنده شما باید به جلوگیری از ASAP.

sugary cereals

شاتر

یکی ساخت شربت خانه مورد شما باید به جست و خیز دفعه بعد شما در فروشگاه مواد غذایی غلات شیرین. اگر چه غلات ارائه صبحانه در خرج کردن بسیاری از آنها حاوی مقدار بیش از حد از قند است. با توجه به Healthline بسیاری از غلات و حبوبات را شکر ذکر شده به عنوان دومین یا سومین عنصر اصلی و این شیرین غلات اغلب می تواند منجر به پرخوری. سعی کنید برای امید بستن ساده صبحانه سالم مانند بلغور جو دوسر و غلات به جای کاسه.

creamy soups

شاتر

یکی دیگر از شربت خانه ضروری است سوپ. سوپ را همیشه برای ایده آل آرامش غذا در هوای سرد و یا بارانی روز. اما برخی از سوپ در واقع می تواند اضافه وزن درست قبل از اینکه چشم خود را. خامه سوپ مانند سوپ گوجه فرنگی و کلم بروکلی و چدار, سوپ مخفیانه شامل بسیاری از کالری بیشتر از شما می خواهم فکر می کنم آنها خواهد بود. در مصاحبه ای با سلامت زنانثبت متخصص Elana Natker گفت که سوپ گوجه فرنگی با لود بالا-کالری بالا و چربی و خامه و کره. بهتر است به چوب به کلاسیک در خانه مرغ سوپ رشته فرنگی و یک روز آن را.

ketchup

شاتر

در حال حاضر, اجازه دهید بحث در مورد چاشنی. صحبت از گوجه فرنگی-مواد غذایی ما قطعا نمی تواند فراموش نکنید که در مورد رفتن به نمک و فلفل: سس گوجه فرنگی. اگر چه سس گوجه فرنگی است که مسلما مورد علاقه امریکا را به نمک و فلفل آن را قطعا آسیب بیشتری نسبت به خوب وقتی که می آید به دور کمر خود را. با توجه به Healthline کم کالری چاشنی مانند سس گوجه فرنگی و سس سالاد می تواند یک منبع از قند اضافه شده است که می تواند منجر به افزایش وزن ناخواسته. در نظر اضافه کردن سالم مبتنی بر گوجه فرنگی, سس و نرخهای پایین به وعده های غذایی خود را به جای آن مانند سالسا خانگی به عنوان مثال.

assortment of chips

شاتر

آن را کمی بیش از حد آسان برای رسیدن به شربت خانه خود را و بیرون آمدن با یک بسته چیپس درست است ؟ ما می دانیم که آن را سخت برای به شور وسوسه اما در نهایت بهتر است برای شما اگر شما می گویند هیچ به فرآوری این تنقلات. با توجه به Verywell مناسب خدمت تک منظم چیپس سیب زمینی را فراهم می کند 160 کالری و 10 گرم چربی و 15 گرم کربوهیدرات و 2 گرم پروتئین است. خوب به نظر می رسد مانند ما قطعا عبور در چیپس سیب زمینی دفعه بعد!

چه هستند برخی از سالم ملزومات دوست دارید به سهام تا در شربت خانه خود را? اجازه دهید ما می دانیم مورد علاقه خود را در نظرات زیر!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de