آن را آسان به استفاده از مواد غذایی به عنوان یک عاطفی چوب زیر بغل در طول COVID-19 بیماری همه گیر. اما کارشناسان بهداشت هشدار می دهند که استفاده از مواد غذایی و مشروبات الکلی برای مقابله با اضطراب و افسردگی است که دقیقا چه می *نمی* خواهید انجام دهید.

خوردن غذاهای سالم کمک می کند پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن و مواد غذایی که شما را تحت تاثیر قرار کمر شما را بیشتر احساس بی حال و بی قرار است. علاوه بر این ورزشگاه بسته شده در طول رمان coronavirus شیوع و برخی از ایالت ها حتی نگه داشتن راه رفتن مسیرهای بسته شده است. بدون ورزش منظم یکی باید حتی بیشتر سخت کوش در مورد آنچه آنها در حال قرار دادن در بدن خود را.

ما با صحبت گواهی مربی بهداشت با کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی شادی دیکسون از سفارش تا وگان برای پیدا کردن که غذاهای صبحانه شما باید جلوگیری از خوردن بلافاصله:

1. قبل از بسته بندی سوسیس

“اگر چه مناسب سدیم و چربی انجام نمی دهد هر گونه نعمت” شادی توضیح می دهد.

2. گندم نان شیرینی با پنیر کرم.

“کربوهیدرات تامین انرژی اما زمانی که آنها ساده کربوهیدرات آنها باعث افزایش سطح قند خون و سپس یک سقوط است که برگ شما مایل بیشتر,” او می گوید. “اگر شما ولع مصرف شیرینی و سعی کنید حزقیال شیرینی با کره بادام یا اسمیر از چاشنی آووکادو برای یک بیت از بافت خامه.” یام!

3. لبنی قهوه.

اگر شما به دنبال برای ریختن چند پوند اجازه رفتن به قهوه. این محصولات غیر ضروری را اضافه کنید شکر به رژیم غذایی خود را قبل از 10 am. آنها همچنین تمایل به شدت فرآوری شده و بسته بندی شده با مواد تشکیل دهنده مانند چربی های ترانس و مواد افزودنی مصنوعی. سعی کنید با استفاده از نارگیل یا شیر بادام به عنوان یک جایگزین.

ادامه مطلب: Costco فقط ساخته شده یک تغییر بزرگ به آن فروشگاه و مشتریان هستند ناجور!

4. کلوچه.

“آنها زیبا و سریع به غذا خوردن بر روی بروید. متاسفانه آنها اغلب حاوی سفید و شکر قهوه ای: دو مواد تشکیل دهنده است که تاثیر منفی هر گونه اهداف از دست دادن وزن” شادی” ، “اگر شما هنوز هم می خواهید آنها را با استفاده از نارگیل و یا راهب قند میوه برای کم قند گزینه ای است که برای نگه داشتن سطح قند خون خود را در تعادل است.” نکته خوب!

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de