4 تکان دهنده “سالم” غذاهای شما باید جلوگیری از خوردن این هفته چون آنها باعث فوری افزایش وزن

چسبیده به غذاهای سالم به خصوص وقتی که می آید به وعده شگفت انگیزی است و یک راه خوب برای نگه داشتن وزن خود را تحت کنترل است. بسیاری از غذاهایی که دارای شهرت برای سالم بودن در واقع پر از کالری و قند است که می تواند اثر معکوس بر سلامت خود را.

با که در ذهن نگه داشتن خواندن برای “سالم” غذاهای شما اجتناب شود زیرا آنها می تواند به افزایش وزن منجر شود!

granola

شاتر

گرانولی را کنار بگذارید

اگر چه غلات است که اغلب به عنوان یک میان وعده سالم, حقیقت این است که ساده نیست. در واقع بسیاری از مارک های سرشار از کالری و شکر اضافه شده است. گرفتن نگاه نزدیک در مورد علاقه خود را granola نام تجاری یک شروع خوب است.

Healthline توصیه می کند “مطمئن شوید که به دقت خواندن برچسب انتخاب محصولات با تمام مواد تشکیل دهنده مانند کشمش و تخمه و آجیل — که سرشار از پروتئین و فیبر است.”

dried fruit

شاتر

میوه های خشک

در حد اعتدال میوه های خشک می تواند یک میان وعده بزرگ است. اگر شما با تکیه بر آن به عنوان یک “سالم” میان وعده و خوردن آن را بیش از حد آن می تواند منجر به مشکلات.

میوه های خشک سرشار از قند و کالری است که به معنی آن می تواند اضافه کردن به یک مشکل برای رژیم غذایی خود را.

trail mix

شاتر

دنباله مخلوط

با توجه به فوربس مخلوط دنباله است که قطعا یک میان وعده شما می خواهید به جست و خیز: “بسته بندی شده با آجیل شور و شکر و کشمش و حتی M&M را حتی یک انگشت شماری کوچک می تواند شامل 300+ کالری است. دنباله مخلوط سریع انرژی میان وعده به مردم در دنباله که نیاز به آن کالری اضافی را بسوزاند اما نه یک گزینه خوب برای سالم وعده شگفت انگیزی است.”

yogurt

شاتر

ماست طعم دار

اگر چه شما ممکن است فکر می کنم که با طعم ماست و سالم میان وعده و یا صبحانه گزینه آن را در واقع می تواند پر از شکر و طعم دهنده های مصنوعی. به جای چسبیدن به ماست ساده یا ماست یونانی و اضافه کردن خود را شیرین کننده (مانند عسل) و طعم (مثل میوه) می تواند یک راه بسیار سالم برای لذت بردن از ماست.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>