4 “سالم” تنقلات هیچ کس بیش از 40 باید در ارتباط با دیگر چون آنها به آرامی از بین بردن سوخت و ساز بدن شما

در حالی که آن است که همیشه خوب برای انتخاب میان وعده های سالم در حمایت از شور و یا غذاهای شیرین وجود دارد بسیاری از تنقلات ناسالم که در حال تغییر ظاهر خود را به عنوان “سالم” تنقلات.

بله درست است – ممکن است وجود دارد برخی از به ظاهر “سالم” تنقلات است که شما بوده ام که به خوبی برای شما به عنوان شما فکر می کنید آنها. و برخی از این تنقلات ممکن است wreaking ویران در سوخت و ساز بدن شما و حتی ممکن است باعث به شما برای به دست آوردن وزن است.

crackers worst unhealthy snack for metabolism

کراکر

کراکر ممکن است به نظر می رسد مانند آنها می توانید انجام دهید آسیب بیش از حد از آنها بسیار ساده هستند اما اجازه ندهید که آنها شما احمق. آنها سرشار از سدیم و بسیار کم در هر چیزی مفید مانند فیبر و ویتامین ها پس کراکر فقط شما را پر کنید تا و لازم نیست دوباره پر کردن سطح انرژی شما را در همه.

flavored yogurt worst unhealthy snack for metabolism

ماست طعم دار

در حالی که ماست به طور معمول بسیار مفید برای کاهش وزن با طعم ماست به طور معمول یک داستان متفاوت است. با طعم ماست اغلب حاوی شکر و شیرین کننده های مصنوعی که می تواند لغو مزایای شما را به طور معمول از کلسیم و ویتامین ها و پروبیوتیک ها به طور طبیعی در ماست یافت.

granola bars worst unhealthy snack for metabolism

گرانولا

صبحانه محبوب on-the-go یا سریع و آسان اسنک میله granola سالم نگاه دارد اما در واقعیت نه برای شما بسیار بهتر از یک نوار آب نبات. این درست است که غلات خود را به شما فراهم می کند با پروتئین و فیبر و مواد مغذی گرانولا ساخته شده با شکر و مواد افزودنی است که به شما جلوگیری از جذب مواد مغذی مناسب.

veggie sticks worst unhealthy snack for metabolism

شاتر

گیاهی چوب

بسیاری از مردم انتخاب کردن برای تولید چوب در جای چیپس سیب زمینی, چرا که آنها به نظر می رسد مانند آنها باید سالم برای شما. گیاهی چوب ساخته شده از سبزیجات به طوری که در تئوری باید به آنها ارائه بسیاری از مزایای همان سبزیجات خود را. اما حقیقت این است که آنها به شدت فرآوری شده به نقطه جایی که آنها نمی ارائه هر گونه ارزش غذایی است و می تواند بالا در سدیم.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>