اگر شما نگران اضافه وزن با توجه به پر کردن و چاشنی شما به طور منظم استفاده کنید یک ایده خوب است. اگر چه شما می توانید ترکیب بسیاری از غذاها به یک رژیم غذایی سالم در حد اعتدال خاصی چاشنی بسته کالری و چربی که حتی بخش های کوچک یک ایده بد برای کاهش وزن است.

به طور خاص, سس مایونز یکی از بدترین چاشنی شما می توانید با استفاده از حتی یک قاشق غذاخوری تقریبا 100 کالری است. نگه داشتن خواندن برای همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد این نمک و فلفل–و آنچه شما می توانید غذا خوردن به جای!

mayonnaise

شاتر

سس مایونز

سس مایونز محبوب نمک و فلفل و نشان می دهد تا در بسیاری از غذاها و ساندویچ. اما آن را یکی از بدترین چاشنی شما می توانید انتخاب کنید برای از دست دادن وزن.

با 94 کالری و 10 گرم چربی در هر قاشق غذا خوری سس مایونز می تواند به جدی منجر شود کاهش وزن اگر شما دقیق نیست.

mayonnaise on burger

شاتر

با وجود اینکه پر از کالری سس مایونز کمی ارائه می دهد ارزش غذایی فاقد پروتئین و فیبر است. چاشنی با کالری خالی می تواند کمک به کاهش وزن.

با توجه به Healthline, “وقتی که می آید به مواد غذایی خالی به این معنی است که مواد غذایی حاوی کمی و یا بدون ویتامین های ضروری و یا مواد معدنی است. به عبارت دیگر این مواد غذایی [با کالری خالی] ارائه چیزی از ارزش به بدن خود را فراتر از کالری که ایجاد پوند بیش از حد.”

feet on a scale

شاتر

محدود کردن مقدار کالری خالی به شما غذا خوردن است یک ایده خوب; به جای تمرکز بر روی خوردن مواد مغذی غنی از کالری است که شما را حفظ خواهد برای طولانی تر است.

با که در ذهن محدود کردن مقدار از سس مایونز در رژیم غذایی خود را, راه های هوشمند برای جلوگیری از افزایش وزن.

hummus and guacamole

شاتر

اگر شما این ایده از یک خشک ساندویچ در نظر گرفتن سایر چاشنی و به جای. بسته به آنچه که شما در حال ساخت گزینه های سالم عبارتند از, حموس, خردل, ماست و خیار و guacamole.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de